וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איתן טיבי עשוי להישאר בחוזה מקוצץ, איביץ' סוחט מחמאות

8.4.2019 / 7:25

הבלם שסופסל ברוב המשחקים העונה צפוי לקבל הצעה לחוזה בגובה 250 אלף דולר. בקבוצה משבחים את איביץ' שממשיך את הדרך של גולדהאר, וגם: התמריץ החדש של אצילי ועטר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- במכבי תל אביב משבחים את איביץ' על ההכנה המנטלית אחרי ההדחה
- הזעם על השיפוט בחצי גמר הגביע נמשך, גם איביץ' מתלונן
- טיבי עשוי להישאר בעונה הבאה עם חוזה מקוצץ בחצי
- אצילי ועטר במרוץ לתואר מלך השערים

seperator

1. ניצחון הדרך של גולדהאר, ושל איביץ'

במכבי תל אביב מלאים התפעלות והערכה מולאדן איביץ' והשחקנים אחרי התצוגה המצויינת אמש (ראשון) בניצחון 1:4 על מכבי נתניה. "לעשות את אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה דווקא אחרי ההדחה מגביע המדינה זו תעודת כבוד לאיביץ' ולשחקנים", אמרו אמש במועדון. "הרוב העריכו שנתפרק מנטלית אחרי ההפסד בגביע רק לפני ארבעה ימים וההימור היה שמכבי תפסיד לראשונה העונה, אבל זה בדיוק מה שמנסה לומר מיטש גולדהאר כל הזמן. תוצאות הן דבר חשוב. תארים הם דבר חשוב. אבל הכי חשובה זו הדרך ותרבות הספורט". במועדון היה גם מי שאמר: "לקום ממפח נפש כזה גדול אחרי ההדחה מראה כמה המועדון שלנו בריא וחזק. בדרך הזו, אין ספק שנעשה עוד הרבה תארים בשנים הקרובות".

עוד בנושא

התאוששות בזק מההדחה: מכבי תל אביב הביסה 1:4 את מכבי נתניה
איביץ': "מבחינתי לא הפסדנו בחצי הגמר, לא השתמשו שם ב-VAR"
איגוד השופטים: "גרינפלד צדק כשלא שרק פנדל לזכות מכבי תל אביב"

עוד באותו נושא

ולאדן איביץ': "מבחינתי לא הפסדנו בחצי הגמר, לא השתמשו שם ב-VAR"

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בעל הבית מרוצה. איביץ'/קובי אליהו

2. איביץ' ומכבי תל אביב עדיין כועסים על השיפוט בחצי הגמר

גם במסיבת העיתונאים אחרי המשחק חזר ולאדן איביץ' לעניין השיפוט במשחק חצי הגמר. היה לו חשוב להדגיש לפני הכל דבר אחד: "אין קשר בין הטענות שלי לבין הכבוד שצריכה לקבל בני יהודה על זה שהיא הדיחה אותנו. מגיע לשחקנים כבוד ומגיע למאמן כבוד. אני בסך הכל שואל, אם יש VAR בישראל, למה לא לנצל אותו בחצי גמר גביע שאין ממנו דרך חזרה? וזה לא רק מקרה היד בסוף. שלוש פעמים קודם במהלך המשחק היה מקום לשימוש בוידאו, כי אני ראיתי שמגיע לנו פנדל". לא במקרה איביץ' דיבר אתמול ושפך את אשר על לבו. במכבי תל אביב לא מקבלים את ההחלטה של אוראל גרינפלד וזיו אדלר ששפטו במשחק ובניידת הווידאו וגם לא מקבלים את ההסבר של הוועדה המקצועית באיגוד השופטים שגיבתה את שופטיה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
ככה מתאוששים. שחקני מכבי תל אביב חוגגים אמש/קובי אליהו

3. "כל אחד היה מתחלף עם שחקני מכבי תל אביב"

את מה שהיה לאיביץ' לומר לשחקניו אחרי חצי הגמר ולפני המשחק אמש, מאמן מכבי תל אביב לא רצה כל כך לחשוף. אבל דומה שחלק מהדברים שהוא אמר אמש מול העיתונאים הוא גם אמר לשחקנים כדי להרים אותם. "מהיום שהשחקנים היו ילדים קטנים הם חלמו לעבוד במקצוע הזה. חלמו לשחק יום אחד כדורגל ברמה הזו", אמרו במועדון. "יש כל כך הרבה ילדים ובני נוער שלא זכו להיות שחקנים בוגרים. הם היו רוצים להתחלף עם השחקנים ולעסוק בעבודה היחידה שצריכה לעניין אותם, שלא לדבר על זה שהם שחקני מכבי תל אביב. הם משחקים במועדון הכי גדול בישראל עם התנאים הכי טובים, אז ברור שהם צריכים להיות הכי טובים כל הזמן ולדעת גם להתגבר על הפסדים כואבים".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
חיים את החלום. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

4. טיבי עשוי להישאר עם חוזה מקוצץ בחצי

את הבשורה הכי גדולה אולי יקבל היום איתן טיבי שיכול לחשוב באופטימיות על העונה הבאה אחרי שהיה כבר די ברור שהוא לא ימשיך. "אני מאמין שאיתן טיבי יהיה שחקן מכבי תל אביב בעונה הבאה", הפתיע אמש איביץ'. הסרבי היה מאוד מרוצה כשנשאל על טיבי ואופיר דוידזאדה. "תודה רבה שהזכרתם לי לדבר עליהם", אמר בלי ציניות. "כמה קשה היה לי בעונה הזו להשאיר אותם ואחרים מחוץ לסגל בכל משחק. אבל בשביל זה אני המאמן ובגלל זה מחזיקים אותי כדי לקבל החלטות קשות. אני נפעם מהאופן שבו הם קיבלו במקצוענות את ההחלטה שלי לא להלביש אותם, ולכן אני מאמין שנראה את טיבי בקבוצה".

טיבי יצטרך כעת להחליט באיזה חוזה הוא מוכן להישאר. את השכר שקיבל - חצי מיליון דולר נטו - הוא לא יוכל שוב לקבל, אבל קרוב לוודאי שמחצית מכך יהיה סכום שמכבי תל אביב תהיה מוכנה להציע לו והוא יצטרך להחליט האם זה מתאים לו כספית, אבל לא פחות חשוב מכך האם הוא מוכן להמשיך במעמד של שחקן שמתנדנד בין ספסל ליציע.

שחקני מכבי תל אביב איתי שכטר, דור פרץ, איתן טיבי חוגגים. קובי אליהו
טיבי/קובי אליהו

5. התמריץ החדש של עטר ואצילי: המאבק על מלכות השערים

מעבר לרצון הקבוצתי לא להפסיד עד סוף העונה, מתפתחת גם תחרות במכבי תל אביב על תואר מלך השערים הקבוצתי ומלך שערי הליגה כולה. שני הפנדלים של עומר אצילי אתמול העלו את מאזנו ל-11 שערים והוא צמוד לאלירן עטר. בכל מקרה לשניהם תהיה תחרות קשה עם בן שהר שנמצא בכושר טוב וכבש צמד בעצמו בשבת. "יכול להיות שיהיה ריב על פנדלים", אמר אצילי חצי בצחוק חצי ברצינות. "אבל אני משוכנע שכמו שאני אהיה שמח אם אלירן יהיה מלך השערים, כך הוא יהיה שמח בשבילי".

איביץ' אגב רוצה שלשני שחקניו יהיה בתום העונה אותו מספר של שערים ושהם יחלקו יחד את מלכות השערים בליגה. ושכטר? הוא יודע מה הוא צריך לעשות כדי לעזור להם. "אני צריך לסחוט פנדלים כדי שאצילי ועטר יגדילו את כמות השערים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully