וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "מבחינתי לא הפסדנו בחצי הגמר, לא השתמשו שם ב-VAR"

מאמן מכבי תל אביב הוציא תסכול אחרי ה-1:4 מול נתניה: "היו בגביע ארבעה מצבים בהם היה צורך ב-VAR". דראפיץ': "האחריות עליי"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
איביץ' כועס/קובי אליהו

מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לליגת העל אחרי ההדחה הכואבת מהגביע ועשתה את זה בצורה מרשימה עם 1:4 מול מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל והשלישי בפלייאוף העליון. מאור קנדיל (28), עומר אצילי בשני פנדלים (74 ו-92) ואיתי שכטר (84) כבשו עבור האלופה, גיא מלמד איזן זמנית (40).

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' דיבר אחרי המשחק ונשמע עדיין כעוס מאוד על השיפוט בחצי הגמר. "אני רוצה לברך את השחקנים שהשיגו על הניצחון. היו לנו הרבה משחקים טובים העונה, אבל זה היה אחד מהמשחקים הטובים שלנו. כל שחקני הסגל שלי מקצוענים והם הוכיחו את זה היום. היה קשה לחזור לליגה אחרי ההפסד בגביע. מבחינתי לא הפסדנו לבני יהודה בחצי הגמר. היו צריכים להשתמש שם יותר ב-VAR, היו ארבעה מצבים בהם היה צורך בשימוש ב-VAR אבל זה לא נעשה. אני מברך את בני יהודה על העלייה לגמר, אבל היו צריכים להשתמש יותר ב-VAR, כמו שעשו היום".

חלוץ מכבי תל אביב איתי שכטר אמר: "עשינו משחק מצוין. מהדקה הראשונה באנו בטירוף אחרי ימים לא פשוטים של המועדון, מועדון כמו מכבי תל אביב שלא לוקח גביע זה כואב. זה עד עכשיו שורף לנו מבפנים. נתנו היום הכל, אני מאושר. ההפסד לבני יהודה איכזב אותנו מאוד, אבל למדנו ממנו. צריך לדעת לקבל גם הפסדים. אנחנו מאושרים מהעונה ומהדרך שעשינו. גם ברגעים לא נעימים אנחנו שמחים, המועדון חזק ואנחנו נמשיך ללחוץ על הגז. VAR? אמרתי שמהרגע בו יכניסו את ה-VAR ישרקו לי יותר פנדלים מששרקו לפני".

עומר אצילי הוסיף: "שמח על הניצחון ועל שנראינו טוב. לקחתי קשה מאוד את ההפסד בחצי הגמר, בקושי ישנתי. התרופה הכי טובה זה ניצחון במשחק הבא, שמח שעשינו את זה. המטרה עכשיו היא לסיים את העונה בלי הפסדים".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ': "ניסינו ללחוץ את מכבי תל אביב, היא הקבוצה הטובה בארץ. ללחוץ גבוה ולהיות דומיננטיים זה דבר שאנחנו בדרך כלל לא עושים, זה לא עבד והאחריות עליי. דני עמוס הוכיח היום עוד פעם שהוא השוער הכי טוב בארץ, חבל שאחרי העצירות החשובות שלו לא כבשנו. אנחנו מסתכלים הלאה, אנחנו יודעים לשחק הרבה יותר טוב והוכחנו את זה. אנחנו רוצים להיות באירופה. לקבל סטירה בתקופה הזאת זה לא רע, צריך לרדת לקרקע ולחזור לבסיס שלנו שהביא אותנו עד לכאן. אם נחזור לבסיס, נהיה קבוצה טובה. יכול להיות שההעפלה לגמר קצת השפיעה עלינו, אפילו יכול להיות שאני עפתי גבוה וביקשתי מהשחקנים שלי ללחוץ גבוה. אבל זה הזמן לעשות ניסויים. זה הפסד כואב, וצריך לדעת לחיות עם זה. אנחנו רוצים להגיע גבוה יותר השנה בפלייאוף העליון, עם יכולת כמו של היום לא נצליח. אני מאמין בקבוצה, מאמין שאפשר להגיע רחוק".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה 1:4 את מכבי נתניה
מ.ס. אשדוד חזרה לחיים עם 1:2 מול הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully