וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' מחמיא לטיבי ומבהיר: אמאדור ימשיך גם בעונה הבאה

16.4.2019 / 7:05

מאמן מכבי תל אביב הגדיר את טיבי כ"אחד משלושת הבלמים הטובים בישראל" והסביר למה "אין סיבה לחפש מחליף לאמאדור". גולסה וניקוליץ' יהיו כשירים לפתיחת העונה בליגת העל, דור פרץ "במגמת שיפור"

צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות ל-0:0 בין מכבי תל אביב לבאר שבע

עיקרי הדברים

- לאמאדור יש חוזה לעונה הבאה ואיביץ' מבהיר: "הוא ממשיך"
- החיזוק לעונה הבאה יתנהל בקושי רב בגלל המגבלות המוכרות
- גולסה וניקוליץ' יהיו כשירים לפתיחת העונה הבאה בליגת העל
- המפתח לאליפות על פי איביץ': שחקני הספסל ואלה שלא התלבשו
- דור פרץ מודה שחווה ירידה לאחרונה, אבל טוען: אני במגמת שיפור

seperator

1. אמאדור אמור להמשיך, איביץ' הולך עם בלמי הספסל

ב-0:0 אמש (שני) מול הפועל באר שבע, בלט בלם מכבי תל אביב ז'איר אמאדור. מיד בתום המשחק הכריז הכרוז שהוא נבחר על ידי אוהדי מכבי תל אביב לשחקן המצטיין במגרש. חודשים ארוכים לא קיבל אמאדור דקה. במשחקים האחרונים הוא חזר ולפחות על פי מה שולאדן איביץ' אמר אמש, אין לו כרגע תכנית לחפש בלם אחר במקומו לקראת מוקדמות ליגת האלופות. "מעולם לא היתה לי בעיה עם ז'איר", אמר איביץ'. "הוא לא שיחק העונה הרבה כי יש למכבי תל אביב את שלושת הבלמים הישראלים הטובים ביותר. שרן ייני, איתן טיבי ושחר פיבן הם שלושת הבלמים הישראלים הטובים שיש בליגה ולז'איר היתה תחרות איתם העונה. יש לז'איר חוזה איתנו ואני לא רואה כרגע סיבה לחפש לו מחליף".

עוד בנושא:

תסכול במכבי תל אביב, איביץ' עוקץ: "היינו צריכים לנצח 0:3 או 0:4"
כל אחת והניצחון שלה: מכבי תל אביב והפועל באר שבע נפרדו ללא שערים

עוד באותו נושא

ולדאן איביץ': "ההנהלה יודעת שצריך לעשות שינויים כדי להצליח בזירה האירופית"

לכתבה המלאה
ז'איר אמאדור שחקן מכבי תל אביב עם תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
נכנס לעניינים לקראת סוף העונה? ז'איר אמאדור אמש/דני מרון

2. חיזוק? במכבי שוב חוששים מהפייר פליי

במסיבת העיתונאים שלשום סיפר איביץ' שהיתה לו שיחה עם ההנהלה במהלכה הוא הבהיר כי הקבוצה צריכה לחזק את עצמה בכמה מוקדים על מנת לשפר את אחוזי הסיכוי להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות, או לפחות לליגה האירופית. אמש החזיר איביץ' את כולם שוב למציאות כשאמר לגבי החיזוק: "כולם יודעים את המגבלות שיש לנו בגלל מה שהיה בעבר. אנחנו חייבים להיות צמודים לחוקים של פיפ"א ואופ"א, ואנחנו מוגבלים בפעולות שאנחנו יכולים לעשות. ננסה לצרף שחקנים תחת המגבלות שחלות עלינו".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. פלייר תגובות אחרי הפועל באר שבע. דני מרון
שופך מים קרים על המדורה שהוא עצמו הדליק. איביץ'/דני מרון

3. גולסה אמור להקדים את ניקוליץ'

אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' לא יפתחו את עונת המשחקים באירופה עם מכבי תל אביב, אבל אמורים להיות כשירים לפתיחת העונה בליגת העל בסוף חודש אוגוסט. שני השחקנים נותחו לאחרונה. גולסה אמור לחזור לשחק בסוף חודש יולי וניקוליץ' כחודש אחריו. מי שאמור לחזור עוד העונה הוא צ'יקו אופואדו, שכבר הודיע שהוא מרגיש הרבה יותר טוב עם הקרסול שלו.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור לפני ניקוליץ'. גולסה/ברני ארדוב

4. איביץ' מתחיל לשכוח מחצי גמר הגביע

אחרי ההדחה מחצי גמר גביע המדינה, ולאדן איביץ' יכול להיות מרוצה. לא כל אוהדי מכבי תל אביב נסעו אמש הביתה מרוצים אחרי שלא ראו גול מקבוצתם, אבל המאמן הסרבי יצא מסופק. "יש ניצחונות שאחריהם לא יצאתי מרוצה כמו מהמשחק הזה. אמנם לא ניצחנו, אבל שלטנו לגמרי ועד הרגע האחרון השחקנים היו מלאי רצון ומוטיבציה לנצח", אמר אמש מאמן מכבי תל אביב. "את האליפות הזו השגנו בגלל שחקנים כמו איתן טיבי ואופיר דוידזאדה שלא שיחקו הרבה העונה, אבל העובדה שהם הגיעו לכל אימון ונתנו 100 אחוז, גרמה לשחקנים האחרים ששיחקו לתת מעצמם הרבה יותר. אליפות לוקחים עם השחקנים שלא שיחקו הרבה".

אופיר דוידזאדה מכבי תל אביב (צילום: יוסי ציפקיס). יוסי ציפקיס
"אליפות לוקחים עם השחקנים שלא שיחקו הרבה". אופיר דוידזאדה/יוסי ציפקיס

5. פרץ שמח שחווה ירידה ביכולת העונה

דור פרץ היה זה ששבר בעונה שעברה את מחסום טרנר עבור מכבי תל אביב. השער שלו ממרחק בבאר שבע, סידר למכבי תל אביב ניצחון ראשון באיצטדיון הביתי של האלופה היוצאת. פרץ היה אתמול מהטובים במכבי תל אביב ונדמה שהוא חוזר לעצמו אחרי שבחלק מסוים של העונה הוא חווה ירידה ביכולת. הוא דיבר על כך אמש בפתיחות ואמר: "התקופה הפחות טובה שלי העונה חלפה לפני חודש. הרגשתי ירידה וזה קורה. אני שמח שיש גם ירידות, כי הכדורגל הוא גלגל. לרשום משחקים טובים יותר דורש לפעמים לשחק פחות טוב. אי אפשר לשמור על רצף כזה תמיד. אני מרגיש היום שאני שוב ברצף טוב".

שמו של פרץ מוזכר כמי שיעזוב את מכבי תל אביב לאירופה. הוא טוען שזה לא יושב לו בראש. "כרגע מה שנמצא בראש שלי זה רק לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאני יכול. בקיץ מה שיהיה יהיה, אבל הראש שלי לא שם. יש לנו קבוצה מוכשרת ומלוכדת וכל עוד ניראה טוב, הכל אפשרי למוקדמות באירופה".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שוב במגמת עלייה. דור פרץ/דני מרון

6. מכבי חזרה לא לקפח את שופטי הווידאו

אחרי שסירבה לחלק הזמנות לשופטי הווידאו, במכבי תל אביב העבירו לשופטים שהיו אתמול בניידת הווידאו הזמנות למשחק כפי שהם נוהגים לעשות עם כל יתר השופטים. בתקופה שהיו שופטי רחבות במשחקי הקבוצה נהגה מכבי תל אביב לחלק 12 הזמנות לצוות השיפוט שכלל למעשה שישה שופטים. כל שופט קיבל שתי הזמנות בנוהל שהיה מסודר זמן רב. כאמור עם פתיחת שלב הפלייאוף והמעבר לשופטי הווידאו החליטו במכבי תל אביב שהם לא מעבירים הזמנות לשני שופטי ניידת הווידאו. אתמול לראשונה מאז פתיחת הפלייאוף קיבלו שופטי הווידאו הזמנות כפי שמקבלים יתר השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully