וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדאן איביץ': "ההנהלה יודעת שצריך לעשות שינויים כדי להצליח בזירה האירופית"

14.4.2019 / 10:10

המאמן הסרבי של מכבי תל אביב דיבר לקראת ההכנות של הקבוצה למוקדמות ליגת האלופות. "מה שאמרתי להנהלה בנושא יישאר בינינו, הם יודעים מה דעתי". ייני על אי הנפת צלחת האליפות נגד מכבי חיפה: "אנחנו מאוד מערכתיים, מה שהמועדון יחליט זה מה שנעשה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרידה מיוסי בניון

מכבי תל אביב קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה נגד הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל.

האלופה הנכנסת התאוששה במחזור הקודם אחרי ההדחה מהגביע על ידי בני יהודה כשהביסה את מכבי נתניה 1:4 והגדילה עוד קצת את הפער בפסגה ל-27 נקודות. באר שבע מנגד, עלתה למקום השני בטבלה אחרי שניצחה בחמישה מתוך ששת משחקיה האחרונים ונראה שהמשבר שפקד אותה לאורך רוב העונה נשאר מאחוריה.

קפטן הקבוצה שרן ייני והמאמן ולדימיר איביץ' השתתפו במסיבת העיתונאים מטעם הקבוצה.

עוד בנושא:

למה שלחו את אוראל גרינפלד למשחק באשדוד?
משחק הפרידה של בניון ייערך בשישי בצהריים?
הפועל חיפה במשא ומתן עם חיים סילבס לגבי החלפתו של שרון מימר
הפועל תל אביב לא מרוצה מהתיקו מול קרית שמונה

ייני נשאל מה פשר צביעת השיער והסביר: "אנחנו באליפות הראשונה עשינו איזושהי תספורת והחלטנו גם עכשיו לחגוג זה מגבש את הקבוצה וזה נורמלי".

לגבי המחלוקת בהנפת צלחת האליפות נגד מכבי חיפה הוסיף ייני: "היופי במכבי תל אביב זה שיש מי שמקבל את ההחלטות. אנחנו מאוד מערכתיים ומה שהמועדון קובע אנחנו מבצעים".

על המשחק נגד הפועל באר שבע: "יריבות מצוינת, שחקנים מעולים ואנחנו בקשרים טובים עם שחקנים טובים שם בנבחרות. יהיה משחק טוב. עכשיו פתאום אני קולט שיכולים להתפרש לא נכון ואז לתת בוסט קצת ליריבה שלי ואני לא רוצה להמשיך לדבר עליהם. יש לנו הרבה משימות עדייין העונה כי כבר עשינו עונה מצוינת ואנחנו רוצים להיכנס לדפי ההיסטוריה של המועדון, רוצים להיות בלתי מנוצחים. זה הולך להיות קשה ומבחינתנו כל משחק נלקח ברצינות ויש מחויבות מלאה. האידיאל מבחינתנו זה לשחק כדורגל אטרקטיבי כמו נגד נתניה ולהמשיך ככה".


על מעמדו של הבלם הפורטוגלי ז'איר אמאדור, אמר: "אנחנו אוהבים אותו מאוד והוא מאוד מוערך. יש לו שמאל טובה, הוא אתלט, מהיר וזוכה בכדורים שהוא צריך לזכות בהם. עכשיו הוא משחק יותר ומקבל את זה באהבה. מבחינתי הוא שחקן מצוין. כל השחקנים בסגל מתחרים על המקום שלהם וזה מה שהופך את העונה למעולה בעיניי".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: יוסי בניון לא סובל משבר, משחק הפרידה - בשישי בצהריים?

לכתבה המלאה
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. צילום מסך
"צביעת השיער מגבשת את הקבוצה". ייני/צילום מסך

מאמן הקבוצה ולדימיר איביץ' דיבר על ההכנות לקראת המשחק נגד באר שבע: "בשבילנו כל משחק הוא משחק עונה. ממכבי חיפה עד מכבי נתניה. מדובר במשחק אחד בלבד (ב"ש) שהיא קבוצה מצוינת. נכון שהם לקחו שלוש אליפויות בארבע השנים האחרונות ועכשיו אנחנו זכינו ואנחנו נתן להם את כל הכבוד ונתכונן בהתאם".

על ההפרש העצום (27 נקודת) בין הקבוצות, אמר:"מה שעשינו עד עכשיו היה לרכוש את הכבוד של כל האנשים בכדורגל ועשינו זאת".

על התכניות לגבי הסגל עד סוף העונה: "כולם יקבלו הזדמנות עד סוף העונה כדי להוכיח שמקומם בקבוצה ואני רוצה לראות את כל השחקנים בפעולה לפני שנקבל החלטות. הם עובדים קשה ונותנים לכל שאר השחקנים להמשיך ולעבוד קשה כדי להיות בסגל".

לגבי המשך דרכם של אופיר דוידזאדה ואיתן טיבי בעונה הבאה וההכנות למוקדמות ליגת האלופות: "מה שאמרתי להנהלה יישאר בינינו. אני מאוד מרוצה מהם. אם הקבוצה רוצה להיות באירופה הקבוצה יודעת מה דעתי בנושא. אנחנו נצטרך לעשות שינויים בעמדות מסוימות כדי להגיע למטרות שלנו בזירה האירופית".

על הפציעות של דור מיכה וצ'יקו אופואדו הוסיף המאמן: "מיכה בדרך להחלמה והחלמתו מתקדמת. צ'יקו סובל מבעיות בקרסול ואננחו מחכים להחלטה בנוגע אליו בימים הקרובים כשנדע יותר מה לעשות במצבו. מדובר בבעיה רצינית כי הוא בחוץ כבר חודש".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"כולם יקבלו הזדמנות עד סוף העונה". איביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully