וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק ניסנוב: "שכר השחקנים יעלה בכ-15% בעונה הבאה"

14.4.2019 / 16:15

בעלי הפועל תל אביב איציק ניסנוב הסביר: "רוצים להשתדרג מקצועית". ארנסט אנטווי שמשחק בליגה השנייה בפורטוגל עשוי לחזק את האדומים

יוטיוב

בווידאו: ארסנט אנטווי שמועמד להפועל תל אביב

אחד מבעלי הפועל תל אביב איציק ניסנוב, יצא בהודעה היום (ראשון) אחרי ישיבת הדירקטוריון של בעלי המניות במועדון ואמר ששכר השחקנים יעלה בעונה הבאה בכ-15%. "השנה הונחו יסודות טובים במועדון, שחקנים רבים עשו התקדמות מקצועית לשביעות רצוננו. עם זאת, אנו מאמינים כי יש צורך לחזק את הקבוצה במספר עמדות לקראת העונה הבאה ונעשה זאת. המטרה היא להשתדרג מקצועית ולכן הוחלט להעלות את התקציב", אמר ניסנוב.

קובי רפואה היה מתוסכל מאוד בסיום ה-2:2 של הפועל תל אביב נגד עירוני קרית שמונה אתמול (שבת) באצטדיון המושבה. המאמן אמר לאנשי המועדון: "אם יש משהו שאני לא יכול לסבול זה שכל השבוע עובדים על החלק המנטלי ועל ריכוז ובמשחק אנחנו נופלים על זה. היינו חייבים לקחת משחק כזה". האדומים נרגעו קצת אחרי ששמעו על ההפסד של מ.ס. אשדוד לבני סכנין, שקירב אותם להבטחת ההישארות.

שחר הירש שכבש את השער השני של הפועל תל אביב, אמר בסיום: "אין ספק שזאת אכזבה גדולה מאוד. היה חשוב לנו לתקן את הרושם שנוצר נגד בית"ר ירושלים, קיבלנו שם שערים לא מחויבי המציאות ובניגוד למשחק. אולי הרגשנו קצת נוח וגם היום היינו רפויים אחרי שהובלנו. כמעט הבטחנו את ההישארות, אבל אנחנו רוצים שזה יהיה סופי ומאחורינו. שום דבר עוד לא בטוח, יש עדיין מה לעשות כדי להבטיח הישארות".

החלוץ הוסיף: "אני משתדל להוכיח שמגיע לי לשחק. מה יהיה בעתיד? אם יש משהו שלמדתי בכדורגל זה שלהתעסק במה יהיה זה הכי קשה שיש. בכדורגל זה תמיד לא צפוי, תמיד אין הגיון, תמיד קורים דברים, הכי חשוב להתעסק במה שקורה באותו רגע כדי להשתפר ולהתקדם ולא מעבר. מה צריך לקרות שהפועל תממש את האופציה עלי? רק אלוהים יודע".

בצל חוסר הוודאות בנוגע לתקציב בעונה הבאה, בהפועל תל אביב מחפשים זרים זולים ומוכשרים דוגמת עמנואל בואטנג וינחיתו כמה שחקנים למבחנים. בנוסף הקבוצה בוחנת את האפשרות לצרף את שחקן הכנף הגנאי ארנסט אנטווי (23) שמשחק באוניאו לייריה מהליגה השנייה בפורטוגל.

שחר הירש שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
לא מתעסק בעתיד. הירש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully