וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם באיגוד השופטים: "מה היה כל כך דחוף שוב לשבץ את גרינפלד למשחק של אשדוד?"

14.4.2019 / 8:16

הטענות של ג'קי בן זקן זכו לתהודה: "למה אוראל עצמו לא ביקש לשפוט משחק אחר, פחות רגיש?" במנהלת דוחים את הטיעונים על היעדר VAR

אוראל גרינפלד. לירון מולדובן
שוב במרכז העניינים. גרינפלד/לירון מולדובן

לצד הסלידה מדברי הביקורת האישיים והחריפים שהטיח ג'קי בן זקן באוראל גרינפלד, יש כאלה באיגוד השופטים שהסכימו אמש (שבת) עם הקביעה כי אסור היה לשבץ את השופט הבינלאומי למשחק הרגיש כל כך אתמול בין מ. ס. אשדוד לבני סכנין. "רק לפני כחודש שגה גרינפלד לרעת אשדוד פעמיים במשחקה מול מכבי פתח תקווה", הזכיר גורם באיגוד השופטים. "אשדוד קופחה באותו משחק ערב הכניסה לפלייאוף על ידי גרינפלד. מה היה כל כך דחוף לשבץ אותו שוב בתוך פרק זמן כל כך קצר למשחק של אשדוד? הרי אם היה טועה שופט אחר ולא גרינפלד, אשדוד היתה מרגישה כל כך מקופחת? ג'קי בן זקן היה משתלח כך?"

אותו גורם באיגוד השופטים הוסיף ואמר: "אם כבר נעשתה טעות ושובץ גרינפלד, למה הוא עצמו לא בא וביקש לשפוט משחק אחר, משחק פחות רגיש? הרי אוראל בטוח זוכר את הטעויות שעשה לרעת אשדוד במשחק ההוא מול מכבי פתח תקווה. בשביל מה הוא היה צריך לשפוט אותה שוב בתוך כחודש? חסרים משחקים שאוראל היה יכול לשפוט בהם?"

במנהלת הליגה דחו אמש את הטיעונים של בן זקן שקבל על כך שלא היה VAR במשחק. "הליגה הישראלית היא שיאנית העולם במהירות הטמעת ה-VAR ואיגוד השופטים הכשיר לפלייאוף שלושה צוותי VAR למחזור. לאור מגבלה זו, הוחלט בדירקטוריון המנהלת על ידי הקבוצות עצמן וטרם פתיחת הפלייאוף כי על מנת לשמור על שוויוניות בין המשתתפות בפליאוף והיות ובפלייאוף התחתון יש ארבעה משחקים למחזור, ה-VAR יוטמע בשלושת משחקי הפלייאוף העליון בלבד. שופטים הם בני אדם וטעויות עשויות לקרות לשני הצדדים, לפני שבועיים עירוני קרית שמונה טענה כי קופחה בפנדל שנפסק לזכות אשדוד ובמשחק זה כמו בכל משחקי הפליאוף התחתון, לא היה VAR".


עוד בנושא:

ג'קי בן זקן במתקפה חריפה על אוראל גרינפלד: "אלה לא טעויות. זה מעבר לטעויות"
ליגת העל: בני סכנין ניצחה את מ.ס. אשדוד 1:2

מהלך VAR בבדיקה, מכבי נתניה - מכבי תל אביב. קובי אליהו
אין מספיק ערכות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully