וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן במתקפה חריפה על אוראל גרינפלד: "אלה לא טעויות. זה מעבר לטעויות"

13.4.2019 / 21:10

הבעלים של מ.ס. אשדוד זעם לאחר ההפסד 2:1 לסכנין: "אם נרד ליגה, זה רשום על שמו. הוא לא ראוי לשפוט בליגת העל". בן זקן גם מאשים את המנהלת: "רק האגו מנע שליחת VAR"

אוראל גרינפלד שולף אדום לשחקן מ.ס אשדוד יובל יעקובוביץ'. לירון מולדובן
במרכז העניינים. גרינפלד/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד עשתה הערב (שבת) צעד משמעותי לליגה הלאומית, לאחר שהפסידה בביתה 2:1 לבני סכנין. זה קרה, בין היתר, בשל תצוגה רעה של אוראל גרינפלד, שהרחיק בכרטיס אדום מפוקפק למדי את יובל יעקובוביץ' (61) והורה על פנדל גבולי ביותר ואפשר לשלומי אזולאי לכבוש מהנקודה הלבנה (75). דן ביטון אמנם השווה בפנדל משלו (80), אבל עטאא ג'אבר הכריע (84).

הבעלים של הקבוצה מעיר הנמל, ג'קי בן זקן, לא חסך בביקורת כלפי גרינפלד, בנאום שארך מספר דקות. "אם אשדוד תרד ליגה, זה רשום על אוראל גרינפלד. זה משחק שהוא גמר אותנו. שוחחתי איתו, שמעתי את ההסברים שלו, לא הבנתי איך הוא והקוון לא ראו פנדל מול מכבי פתח תקוה, והיום שרקו נגדנו על אותה עבירה.

"זה אפילו לא טעויות. גם כשהוא שורק לטובתנו, כשהוא ליד האירוע, הוא הופך את השריקה ומוציא לנו אדום? כשזה קורה שלוש פעמים, זה מעבר לטעות. מי משלם את המחיר? אנחנו. הוא ימשיך לשפוט. הוא אוטוטו ייסע למשחק בינלאומי, כי מישהו חשב שהוא ראוי לייצג את ישראל. אנחנו משלמים על הטעויות. ואם ישעו אותו, אחר כך מה? אם היו מעיפים שופט כזה, אני בטוח שהטעויות שאתם קוראים להם טעויות, לא היו קורות. אני לא חושב שאלה טעויות. לא יודע אם זה מכוון, אבל זה לא שופט שראוי להיות בליגת העל.

"אני רוצה להאשים גם את מנהלת הליגה והיושב בראשה. זו אטימות מוחלטת. מגיעים למשחק סופר חשוב. יש מערכות VAR. זה מחזור שאין בו משחקים מהותיים. מה הבעיה הייתה לשלוח לכאן ערכת VAR? זה אגו של אדם אחד במערכת, שהחליט שיהיה VAR רק בפלייאוף העליון. בגלל שכתבנו מכתב והתלוננו, האגו שלו לא איפשר לשים VAR בפלייאוף התחתון".

מאמן בני סכנין אלדד שביט. לירון מולדובן
עדיין לא מרים ידיים. שביט/לירון מולדובן

מנגד, המאמן המנצח אלדד שביט סיכם: "אני אחזור על זה שוב - כל עוד יש לנו סיכוי קטן להיאחז בו, נעשה זאת. נמשיך לעשות את העבודה שלנו. אני שמח שניצחנו ומרגיש קצת מאוחר ועדיף זה היה קורה לפני אבל יש לנו עדיין סיכוי להישאר. אנחנו לא תלויים בעצמנו ויודעים זאת. זאת הסיטואציה ומה שנשאר לנו זה לעשות את העבודה שלנו ונצטרך נס כדי להישאר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין ניצחה את מ.ס. אשדוד 1:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully