וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי בניון לא סובל משבר, משחק הפרידה - בשישי בצהריים?

14.4.2019 / 7:19

הפציעה של הקשר לא חמורה והוא צפוי להתחיל השבוע לבנות את הקבוצה לעונה הבאה, במועדון שוקלים להקדים את משחק הבית האחרון שלו, מול אשדוד, כדי למשוך כמה שיותר אוהדים. נמשכים החיפושים אחר קשר אחורי, ניסיון לסכם עם שי קונסטנטין, ז'אורז'יניו לא צפוי להמשיך

עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- בניון לא סובל משבר בידו.
- בבית"ר שוקלים לקיים את המשחק מול אשדוד ביום שישי בצהריים.
- במועדון עשויים לחפש לז'אורז'יניו קבוצה חדשה.
- על אף היכולת הטובה של טיירה: ייעשה מאמץ לצרף קשר אחורי חדש.
- השבוע ינסו לסכם בקבוצה עם שי קונסטנין.

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 1:4 את מכבי פתח תקוה
חשש לשבר בידו של יוסי בניון, ניסן יחזקאל על החילוף: "היתה אי הבנה"

seperator

1.

אז איך היה השבוע של בית"ר ירושלים? לפני חמישה ימים הגיעה למשחק חוץ מול הפועל תל אביב במושבה בידיעה שהיא בסכנת ירידה. במחצית פיגרה 1:0 והקהל כמעט פרץ ליציע האוהדים האדומים. בסיום ניצחה 1:2, האוהדים כבר פרצו למגרש ויוסי בניון דמע כשהבין שאו-טו-טו זה נגמר.

אמש (שבת) השלימה הקבוצה מהבירה את העבודה עם ניצחון 1:4 על מכבי פתח תקוה, בניון נחבל ביד, התעקש להמשיך לשחק, סיים את הלילה בבית חולים (שם התברר כי מדובר בחבלה חזקה אך לא בשבר) ואמור להתחיל היום לבנות את הקבוצה לעונה הבאה. ככה זה: גם שמסתיימת העונה, בבית"ר תמיד שמח - וזה עוד לפני המשחק האחרון של הקשר הוותיק נגד מ.ס. אשדוד בטדי ואולי מול קבוצה מחו"ל שתגיע למשחק פרידה של רשמי של השחקן.

בניון פורח על הדשא, נהנה והיה רוצה להמשיך לשחק עוד שנה אבל משה חוגג החליט שזהו. חצי הנחמה עבור הקשר מגיעה מכך שהוא פורש בזמן שכולם עדיין נהנים לראות אותו משחק, לא עניין של מה בכך. בבית"ר בודקים את האפשרות שהמשחק נגד אשדוד ישוחק ביום שישי בצהריים, כך שיוכלו להגיע אליו כמה שיותר אוהדים.

עוד באותו נושא

חשש לשבר בידו של יוסי בניון, ניסן יחזקאל על החילוף: "היתה אי הבנה"

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
נהנה מכל רגע. בניון/דני מרון

2.

אז זהו, בית"ר נשארה בליגה ובניון ואלי אוחנה ירצו להתחיל לעבוד וכבר בשבועות הקרובים לקבל לא מעט החלטות - הן לגבי הצוות המקצועי והן לגבי סגל השחקנים. חוגג העמיד תקציב ראוי אבל הקבוצה סוחבת התחייבויות לשנה הבאה והמנהל המקצועי החדש יצטרך למצוא פתרונות תוך כדי תנועה. ז'אורז'יניו יעבור עוד סדרת טיפולים בתקוה להיות כשיר לתחילת האימונים אולם בבית"ר כבר לא מאמינים בכך. אם יצליח לחזור ולקחת חלק במשחקי אימון, יחפשו עבורו הצהובים-שחורים קבוצה שתיקח אותו ותסכים להשתתף בשכרו.

שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו. ברני ארדוב
בבית"ר כבר לא מאמינים. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

3.

אפונסו טיירה שיחק בשני המשחקים האחרונים והפגין יכולת טובה, אולם במועדון יחפשו קשר אחורי דומיננטי יותר. הרצון של בית"ר הוא לצרף את איסעילה סורו או עלי מוחמד, אם כי בני יהודה ומכבי נתניה מדברות בשלב זה על סכומים של שני מיליון יורו ומעלה. "שנה הבאה? יש לי חוזה לעוד שנה, טוב לי כאן ואני אשמח להישאר", אמר טיירה. "כרגע אני מתעסק רק בזה שחזרתי לשחק וליהנות מזה. הניצחונות האחרונים באו עם המשחק הקבוצתי. בכדורגל אתה מוכן לכל הסיטואציות, הרגשתי שאני יכול לתרום גם שהייתי בחוץ אבל חיכיתי בסבלנות".

אנטואן קונטה ימשיך את הטיפולים בברכו בצרפת ובכל מקרה ההערכה היא כי יגיע כשיר לתחילת העונה הבאה. העובדה כי לא שיחק כמעט העונה לא מאפשרת לבית"ר לקבל הצעה אטרקטיבית עבורו. השבוע אמורים בבית"ר לנסות ולסכם עם מגן בני יהודה שי קונסטנטין.

אפונסו טיירה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
ישמח להישאר, לא בטוח שזה יקרה. טיירה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully