וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לשבר בידו של יוסי בניון, ניסן יחזקאל על החילוף: "היתה אי הבנה"

13.4.2019 / 22:37

רופא בית"ר המליץ להחליף את הקשר, שסירב ולבסוף התרצה. יחזקאל: "יש לו תשוקה של בן 18". בניון: "זה המקום המושלם לסיים את הקריירה"

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים עם מאיר הרוש. דני מרון
סוף טוב, הכל טוב? בניון/דני מרון

בית"ר ירושלים הביסה הערב (שבת) 1:4 את מכבי פתח תקוה, בניסיון לסיים את עונת 2018/19 הקשה בטעם טוב. אנז' פרדי פלומן (14), אנתוני וארן (58), טל כחילה (93) ואור זהבי (95) הכריעו, ארמנדו קופר רק צימק (79), והקבוצה של גיא לוזון רחוקה כעת חמש נקודות בלבד ממ.ס. אשדוד, שבוע לפני שהיא פוגשת אותה לקרב תחתית גורלי.

עם כל הכבוד לשלושת השערים של הצהובים-שחורים, אחד הרגעים המעניינים במשחק הגיע בשלהי המחצית השנייה, כשניסן יחזקאל ניסה להחליף את יוסי בניון, אולם הקשר הוותיק שנפצע ונחבש בידו סירב לצאת. בחלוף מספר דקות התרצה בניון, ירד לספסל לקול תשואות הקהל ואפילו הקיף את האצטדיון המאושר. כך או כך, הקשר יעבור צילום על מנת לקבוע את חומרת הפציעה בידו, כשקיים חשש לשבר.

"הרופא נלחץ כשהוא ראה את היד שלי, אבל אמרתי לו שהכל בסדר", הסביר בניון. "פתאום ניסן אמר לי שאני יוצא, אמרתי לו שאני בסדר ושיגיד לו שהכל טוב. היה דו-שיח ביניהם, הרופא התעקש, הייתי בטוח שיעקוב בריהון נכנס במקום גדי קינדה. בסופו של דבר הרופא התעקש על החילוף, אז מה אני יכול לעשות עם זה. חשבתי שהיה קצר בתקשורת, שלא הבינו אותי. זה שטויות, הכי חשוב שניצחנו. יהיה בסדר, בעיה קטנה ביד ואסע מפה לצילום. אני מאמין שיהיה בסדר".

על הפרישה והתפקיד הבא אמר הקשר הוותיק: "ציפיתי לפרגון, אבל לא כדי כדי כך. אני מנסה לעכל לאט לאט, מנסה ליהנות מהאימונים והמשחקים שנשארו. בקרוב זה ייגמר, אין מה לעשות. זו ההחלטה הכי קשה שלקחתי בקריירה, זה לא פשוט, סחבתי כמה שיותר אבל אני לא יכול להרגיש החמצה על דבר כזה או אחר. זה מקום מושלם לסיים את הקריירה. דמיינתי לפרוש במועדון גדול שנותן לי כבוד, יש לי רק מילים טובות לקהל של בית"ר, זה מרגיש כאילו אני משחק פה 10 שנים. זה מרגיש כמעט לא שוויוני. אנסה להחזיר להם בהמשך. יש רצון של המועדון ושלי לארגן משחק פרישה מיוחד, נבדוק את האפשרויות. יהיה משהו".

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים עם ניסן יחזקאל. דני מרון
"יוסי זה יוסי, אי אפשר לעצור אותו". יחזקאל עם בניון/דני מרון

"זו לא סאגה מקצועית אלא רפואית", הוסיף ניסן יחזקאל בסיום. "הרופא דרש שאוציא את יוסי, כי אמר שאם הוא ייפול על היד, מפה הוא יילך לחדר הניתוח. לא רציתי לקחת סיכון, וברגע שהרופא אמר לי להוציא אותו, זה מה שעשיתי. היתה אי הבנה. ליוסי יש תשוקה של ילד בן 18, אבל כשהוא הבין שהעסק התנפח ונהיה חמור, זה לא עניין מקצועי. הבריאות של יוסי יותר חשובה. אני לא יכול וצריך לכעוס, כי זה לא שהוא היה חלש ולא רצה לצאת. בסיום הוא התנצל בפני. יוסי זה יוסי, אי אפשר לעצור אותו. יש הרבה מה ללמוד ממנו, הוא יכול להיות מנהל מקצועי מצוין".

על ההישארות המעשית בליגה אמר יחזקאל: "אני חושב שזה הסתיים מעשית, עשינו את זה בצורה הכי יפה שאפשר - שני ניצחונות רצופים, הצגה משכנע הערב, שאפו גדול לשחקנים. אני לא יכול להתעסק בעתיד, רק לקרוא לניר קלינגר שיחזור כמה שיותר מהר. אשמח לראות אותו כבר במשחק הבא על הקווים. אני לא יכול לדבר עלי, אני לא יכול להחמיא לעצמי. הניצחון הערב הוא גם של ניר, אולי עכשיו כשיש קצת פחות לחץ הרופאים יאשרו לו לחזור".

בצד המפסיד, הודה גיא לוזון המתוסכל: "במקום שנשווה אנחנו סופגים שתי שערים בתוספת הזמן. משחק רע מאוד שלנו ונצטרך לאסוף את עצמנו לקראת אשדוד. שיחקנו לא טוב גם במחצית ראשונ וגם בשנייה. אנחנו חייבים להישאר בליגה. מקווים לגמור את עניין ההישארות מול אשדוד".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 1:4 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
זה מתחיל להיות מלחיץ. לוזון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully