וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הגיעה להבנות עם חיים סילבס, מאור בוזגלו על הכוונת

14.4.2019 / 13:14

המאמן שמיועד להחליף את שרון מימר יחתום עד קיץ 2020 אם יואב כץ יאשר את מתווה העסקה. קשר בית"ר ירושלים מועמד

VAR - חצאי גמר גביע המדינה/וידאו: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

(עדכון ראשון: 8:11)

ראשי הפועל חיפה הגיעו להבנות עם נציגיו של חיים סילבס. כעת מחכים הצדדים לאישור רשמי של יואב כץ. הבעלים צפוי לעבור על הפרטים בשעות הערב ואם יאשר אותם, העסקה צפויה לצאת לפועל כשסילבס ימונה עד תום העונה הבאה. סילבס היה המועמד המועדף על הבעלים יואב כץ לעונה הבאה במקרה ששרון מימר לא ימשיך, אבל ההתפטרות של האחרון אחרי ההפסד אתמול (שבת, 2:0 להפועל רעננה) גרם לכך שהמינוי עשוי לקרות מוקדם מהצפוי.

בקבוצה אמרו שמימר עשה נכון כשהתפטר והסכימו עם דבריו לפיהם צריך לבצע זעזוע. עוד לפני ההתפטרות נשמעו ביקורות על אי הכללתו במשחקים של שלומי אזולאי. הקשר הגיע ממכבי חיפה לאחר מסע שכנועים ארוך של מימר אלא שמאז שחזר מניתוח התוספתן, לא קיבל קרדיט מהמאמן, דבר שגרם לפליאה אצל שחקנים רבים. בנוסף, בתקופה האחרונה נשמעה ביקורת - בעיקר בקרב השחקנים הצעירים - על כך שאף שחקן לא לוקח אחריות. "יש רוגע לא מוסבר בחדר ההלבשה", אמר אחד מהם, "במקום שמישהו יהפוך שולחן, הפסדים מתקבלים בשקט מופתי".

בהפועל חיפה העלו אפשרות לנסות לצרף את מאור בוזגלו. אם סילבס או כל מאמן אחר ייתן אור ירוק, ייעשה ניסיון להחתים את קשר בית"ר ירושלים וכן להחתים את אחיו, אלמוג בוזגלו, על חוזה לעונה נוספת.

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
ממתין להחלטה של יואב כץ. סילבס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully