וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי הוצג בהפועל חיפה: "זו קבוצה שמשחקת התקפי ושמח"

31.1.2019 / 9:56

קפטן מכבי חיפה שחצה את הכביש הצהיר במסע"ת: "היה משמעותי שהייתי הקפטן שם, אבל קרו דברים בחודש האחרון". יואב כץ: "כל שחקן שהגיע השנה כבש בבכורה, הלחץ עליו"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל חיפה ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון, וניצלה את ההזדמנות על מנת להציג את שחקן הרכש החדש שלה - שלומי אזולאי שחצה את הכביש ממכבי חיפה וחתם בשורותיה אתמול עד תום העונה. הבעלים יואב כץ התייחס למשחק מול המוליכה ואמר: "הגיע הזמן שמישהו ינצח אותם, אני שם את הלחץ על שלומי, כי השנה היה לנו מזל וכל שחקן שבא הנה השנה נתן גול בהופעה הראשונה שלו, ויש סיכויים טובים שגם הוא יעשה את זה".

אזולאי עצמו אמר: "במכבי חיפה הייתי קפטן וזה היה מאוד משמעותי, אבל בחודש האחרון חל פיחות במעמד שלי, זה בסדר גמור ואנחנו ממשיכים הלאה. קרו דברים בחודש האחרון, החלטות של הצוות ושל המועדון, היו בי כמה התעניינויות אבל בחרתי להגיע לפה. הפועל חיפה משחקת כדורגל שמח והתקפי ורואים את זה בשנתיים האחרונות, ברגע שהיתה לי אפשרות להגיע לפה לא היתה לי התלבטות בכלל".

על מאמנו החדש שרון מימר אמר אזולאי: "הגעתי לפה הרבה בזכות שרון, הוא עזר לי בעבר ואני מקווה שזה יקרה גם בהווה". על השאלה האם ימשיך גם מעבר לעונה הנוכחית אמר אזולאי "אני עדיין לא יודע להגיד מה יקרה בסוף העונה, כרגע הקבוצה שמחה ומצליחה ואני מקווה להשתלב כמו שצריך".

עוד בנושא

שלומי אזולאי חתם בהפועל חיפה: "מימר מחזיק ממנו"
רועי גורדנה קיבל הודעה שלא יצורף להפועל חיפה

שלומי אזולאי מוצג כשחקן הפועל חיפה, לצד הבעלים יואב כץ והמאמן שרון מימר. שלומי גבאי
אתגר חדש. שלומי אזולאי/שלומי גבאי

אזולאי (28), שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שיחק ארבעה משחקי ליגה ביריבה העירונית ב-2012/13. לאחר מכן עבר גם בהפועל ראשון לציון, בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה, לפני ששב ב-2017 לירוקים מהכרמל. הפתיחה היתה מבטיחה, עם ארבעה בישולים מול הפועל רעננה, אך פציעה קשה גרמה לו להיעדרות ארוכה, כשבעונה הנוכחית חל פיחות במעמדו.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה החלה במגעים עם קרים פריי. נתניה מעוניינת ברועי קהת

לכתבה המלאה
שלומי אזולאי מוצג כשחקן הפועל חיפה. שלומי גבאי
קדנציה שנייה באדום. שלומי אזולאי/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully