וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרים פריי נחת בישראל להתרשמות, הירוקים מקווים להחתימו

31.1.2019 / 14:49

הירוקים מעוניינים מאוד בקשר הטורקי, שהגיע על מנת לשוחח עם ראשי המועדון ולהתרשם מהמתקנים. למרות השכר הגבוה: מכבי נתניה בודקת אפשרות לצרף את רועי קהת, שחזר לאימונים

עריכת וידאו: מתן חדד

הקשר הטורקי קארים פריי נחת היום (חמישי) בצהריים בישראל על מנת להתרשם ממכבי חיפה. בחיפה פתחו במגעים עם השחקן ומעוניינים בו מאוד, והיום נעשה צעד משמעותי לקראת חתימה כשהשחקן הגיע כדי לחזות במתקנים, לשוחח עם אנשי המועדון ולקבל החלטה סופית. פריי צפוי לחזור לטורקיה אחר ההתרשמות ואז לקבל החלטה סופית כשבחיפה מקווים מאוד לצרפו כבר בימים הקרובים.

מכבי חיפה ממתינה לראות אם שחקנה השוויצרי/טורקי של בשאקשהיר יחתום באחת מהקבוצות הטורקיות שמעוניינות בו (בורסאספור ואנקרגוצ'ו) עד סגירת החלון היום בלילה, ואם לא יגבירו את המאמצים להביאו. פריי נחשב לשחקן יקר במיוחד, אולם מכבי חיפה מעוניינת בו מאוד למרות זאת.

פריי (25) שיחק העונה שמונה משחקי ליגה בטורקיה, בהם פתח בארבעה ובישל פעם אחת. הוא משחק בעמדת הכנף השמאלי, ויכול גם לשחק מתחת לחלוצים. בגביע הטורקי כבש שער בשלוש הופעות, כאשר גם במוקדמות הליגה האירופית שיחק הקשר פעמיים. הוא הגיע לבשאקשהיר, מוליכת הליגה הטורקית, מבירמינגהאם האנגלית בקיץ 2017. הוא שיחק בעבר גם בפולהאם, קרדיף סיטי ובשיקטאש, במדיה זכה באליפות כשחקן הרכב והפך לאחד מהשחקנים הטובים בטורקיה.

עוד בנושא

בשוויץ טוענים: קרים פריי ברשימות של מכבי חיפה
מרקו בלבול זרק את רועי קהת מאימון מכבי חיפה
עוד במכבי חיפה: מנואל איטורה חתם עד סוף העונה

שחקן בשקשאהיר קרים פריי. GettyImages
מכבי חיפה מחכה לבשורות בערב. פריי/GettyImages

רועי קהת יחזור היום לאימונים, לאחר שאתמול הוצא מהאימון לפני סיומו בעקבות הערות לשחקנים. המאמן מרקו בלבול בחר שלא להעניש את הקשר, אולם עתידו בקבוצה לא ברור.

מעמדו של קהת ירד מאוד העונה וריבוי הקשרים בקבוצה עשוי לגרום לו לעזוב. מכבי נתניה מעוניינת מאוד בקהת, אבל שכרו הגבוה עשוי להוות מכשול. בחיפה מודעים לכך ששכרו הגבוה של השחקן (כ-180 אלף שקל לחודש) יקשה על מעבר לקבוצה אחרת, אולם לפי גורמים המעורים בפרטים, בנתניה עושים בדיקות בימים אלו האם ניתן בקונסטלציה מסוימת להחתים את השחקן.

שלומי אזולאי עבר רשמית להפועל חיפה. מכבי חיפה החליטה שלא לשחרר את הקשר, אלא להשאילו וזאת למרות שחוזהו מסתיים בסוף העונה, הסיבה לכך: למועדון יש אופציה להאריך את חוזהו של אזולאי בעונה נוספת, והוא רוצה להמתין עם ההחלטה לקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully