וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשוויץ טוענים: קרים פריי ברשימות של מכבי חיפה

30.1.2019 / 19:40

על פי גורמים בשוויץ, השחקן מאיסטנבול בשאקשהיר הטורקית, שרשם 13 הופעות בכל המסגרות העונה, הוצע לחיפה וזו הביעה עניין רציני באפשרות להביאו. אם לא יחתום מחר באחת מהקבוצות בטורקיה, האופצייה הישראלית תהפוך לריאלית מאוד. סוכנו הוא הסוכן של מונס דאבור

האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

האם מכבי חיפה בדרך לצרף זר נוסף? על פי מקורות בשוויץ, ייתכן מאוד שכן. גורמים בכדורגל השוויצרי טענו בפני וואלה! ספורט שהסוכן של מונס דאבור, מילוש מלאנוביץ', הציע לאחרונה לירוקים את קשרה של איסטנבול בשאקשהיר הטורקית, קרים פריי בן ה-25. על פי אותם מקורות, בחיפה הציגו את השם בפני מערך הסקאוטינג של המועדון ושם התרשמו מאוד מהשחקן והמליצו להביאו.

למרות הרצון על פי אותם המקורות להביא את הקשר הטורקי, מדובר בעסקה מורכבת מאוד, הן בשל שכר גבוה שהוא ידרוש והן בשל העובדה שהוא מחזיק בחוזה עד 2020. בנוסף, מדובר גם בשחקן ממוצא טורקי שאף שיחק בעבר בנבחרת טורקיה, אבל בשל העובדה שגדל בשוויץ ומוצאו אוסטרי עושה רושם שיהיה מוכן להגיע לקבוצה ישראלית.

גורמים בחיפה נשאלו האם אכן מדובר במועמד רציני, והבהירו שהמון שחקנים הוצעו לאחרונה לקבוצה. במקביל, בשחקן מעוניינות גם שתי קבוצות מהליגה הטורקית, בורסאספור ואנקרגוצ'ו, אך אלו יוכלו להחתים אותו רק עד מחר, שכן חלון ההעברות הטורקי נסגר. אם לא יחתום באחת מהשתיים, ייתכן מאוד ואופציית מכבי חיפה תהפוך לרלוונטית ביותר.

פריי שיחק העונה שמונה משחקי ליגה, בהם פתח בארבעה ובישל פעם אחת. הוא משחק בעמדת הכנף השמאלי, ויכול גם לשחק מתחת לחלוצים. בגביע הטורקי כבש שער בשלוש הופעות, כאשר גם במוקדמות הליגה האירופית שיחק הקשר פעמיים. הוא הגיע לבשאקשהיר, מוליכת הליגה הטורקית, מבירמינגהאם האנגלית בקיץ 2017. הוא שיחק בעבר גם בפולהאם, קרדיף סיטי ובשיקטאש, במדיה זכה באליפות כשחקן הרכב והפך לאחד מהשחקנים הטובים בטורקיה.

עוד בנושא:

רועי קהת נזרק מאימון מכבי חיפה, מנואל איטורה חתם עד תום העונה
מכבי חיפה פנתה להפועל רעננה בנוגע לירדן כהן
מקסים פלקושצ'נקו חתם רשמית במכבי חיפה, בלבול: "החתמה לטווח הארוך"

שחקן בשקשאהיר קרים פריי. GettyImages
מאיסטנבול לחיפה? קרים פריי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully