וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסים פלקושצ'נקו חתם רשמית במכבי חיפה, בלבול: "החתמה לטווח הארוך"

25.1.2019 / 12:23

הקשר בן ה-23 חצה את הכביש וחתם לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. מגעים עם הצ'יליאני הוותיק מנואל איטורה

עריכת וידאו: מתן חדד

החתמה שלישית למכבי חיפה בחלון ההעברות של ינואר: המועדון הכריז היום (שישי) על רכישת מקסים פלקושצ'נקו מהיריבה העירונית הפועל חיפה, אחרי שהחתים אותו על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. כמו כן, מכבי חיפה הודיעה כי כרטיס השחקן של פלקושצ'נקו נקנה מהפועל חיפה. הקשר עבר תמורת כ-370 אלף יורו. 420 אלף, מהם קוזזו 50 אלף יורו בהתאם להסכם בין שתי החיפאיות בעסקת גילי ורמוט.

היום (שישי) התראיין המאמן מרקו בלבול לאתר הרשמי של המועדון והתייחס בין היתר לפלקושצ'נקו ומוחמד אבו פאני שהצטרף אף הוא. "אני מכיר את פלקושצ'נקו ואבו פאני מצוין, הם היו אצלי בנבחרת ישראל הצעירה", אמר המאמן. "עקבתי אחרי אבו פאני גם בחדרה ואחרי מקסים בנבחרת ובמשחקי הליגה. הם שחקנים מוכשרים מאוד עם איכות שמתאימה למכבי חיפה, גם בהווה וגם בעתיד ביחד עם ירדן שועה. אנחנו לא נבחן אותם כל 100 מטרים, הבאנו אותם לטווח הארוך".


עוד בנושא

מכבי חיפה רכשה את מקסים פלקושצ'נקו תמורת 420 אלף יורו
מכבי חיפה תציע לבית"ר ירושלים 1.1 מיליון יורו על דוד קלטינס

מקסים פלקושצ'נקו במדי מכבי חיפה. ראובן כהן, אתר רשמי
ברוך הבא. פלקושצ'נקו/אתר רשמי, ראובן כהן

אחרי ההגעה של אבו פאני ופלקושצ'נקו, ייתכן שגם מנואל איטורה יחזק את מרכז הקישור הירוק וכבר מתנהלים מגעים עם הצ'יליאני בן ה-34. איטורה שוחרר בתחילת ינואר מוויאריאל, בה רשם העונה שלוש הופעות (73 דקות במצטבר) בליגה הספרדית. בעונה שעברה הוא שיחק במלאגה ובעבר לבש גם את מדיהן של גרנאדה, ראיו וייקאנו, ומורסיה. בסך הכל הוא רשם 118 הופעות בליגה הבכירה בספרד ו-35 בליגת המשנה.

איטורה גם שיחק בעבר באודינזה האיטלקית, אוניאו לייריה הפורטוגלית, נקאקסה המקסיקנית ואוניברסידד דה צ'ילה. בימים האחרונים הוא הוצע שוב לקבוצה הצ'יליאנית, אז זו ויתרה על החתמתו.

לקשר הוותיק יש 35 הופעות בנבחרת צ'ילה בשנים 2007-2012. במדים הלאומיים הוא זכור בין היתר בשל המשחק נגד אורוגוואי במוקדמות מונדיאל 2010. המאמן מרסלו ביילסה הכניס את איטורה כמחליף בדקה ה-38, אבל הוציא אותו במחצית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מלאגה, מנואל איטורה (כחול) מול שחקן חטאפה, אמאת אנדיאיי. GettyImages
רזומה מרשים. איטורה בכחול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully