וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רועי קהת נזרק מהאימון, מנואל איטורה חתם עד תום העונה

30.1.2019 / 14:00

מרקו בלבול לא אהב את ההתנהלות של קהת, שהרבה להעיר ולגעור, אך בקבוצה לא מתכוונים להענישו. מנואל איטורה חתם: "מצפה לשחק במועדון הגדול הזה". שלומי אזולאי יעזוב. גורם: "המטרה היא לשפר כמה עמדות ואז בקיץ לבנות קבוצה חזקה מאוד"

האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

קשר מכבי חיפה רועי קהת נזרק היום (רביעי) מהאימון על ידי המאמן מרקו בלבול. בחיפה טענו שהשחקן התבקש לעזוב את האימון בשל "התנהלות לא מקצועית" ונראה שהמתיחות בין השחקן למועדון עולה שלב. קהת העיר לשחקנים במהלך האימון, ולפי גורמים במועדון הוא העיר יותר מדי, ובצורה לא ראויה, ולכן המאמן הוציאו לפני סיום האימון.

בחיפה לא מתכוונים להעניש את הקשר וכבר מחר הוא יחזור לאימונים. במועדון ציינו שקהת מתנהל במקצוענות לאורך כל הדרך ומבינים שבמהלך אימון לפעמים עולות האמוציות. כידוע, קהת איבד מאוד ממעמדו ועשוי לעזוב את הקבוצה, אך בשלב זה שכרו הגבוה מקשה על העניין, כך שלמרות התעניינות מכמה קבוצות, הן לא יכולות לעמדו בעלותו.

שחקן מכבי חיפה רועי קהת מאוכזב. יוסי ציפקיס
תקופה לא קלה. קהת/יוסי ציפקיס

חואן מנואל איטורה עבר היום בדיקות רפואיות במכבי חיפה וחתם רשמית על חוזה עד סוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת. משם המשיך למתחם האימונים בכפר הגלים לשיחה קצרה עם בלבול, והחל ממחר יצטרף באופן רשמי לאימוני הקבוצה. השחקן אמר לאתר הרשמי במעמד החתימה: "אני מאוד שמח לחתום במכבי חיפה וכבר מצפה לשחק במועדון הגדול הזה".

בחיפה מאמינים שאיטורה ישלים קישור איכותי ומגוון יחד עם מקסים פלקושצ'נקו, מוחמד אבו פאני, סינטאיהו סלליך, נטע לביא וז'ורז' מאנג'ק. שלומי אזולאי צפוי לעזוב, כשגם רועי קהת יעזוב אם תימצא קבוצה שתשלם את שכרו. בחיפה מחפשים אחר זר נוסף בעמדות ההגנה, כשירדן כהן גם חזק על הכוונת.

"המטרה העונה היא לשפר כמה עמדות ואז בקיץ לבנות קבוצה חזקה מאוד", אמר גורם בקבוצה, "בקיץ מרבית הזרים הקיימים ישוחררו והמטרה היא לבנות קבוצה שתחזור להתמודד עד הסוף על האליפות". אגב, בסביבתו של אברהם גרנט ממשיכות להתחזק ההערכות שהמאמן יגיע לתפקיד מנהל מקצועי בקיץ הקרוב.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: מנואל איטורה נחת, נעשתה פנייה רשמית בנוגע לירדן כהן

לכתבה המלאה
מנואל איטורה, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
המנהיג החדש בקישור של מכבי חיפה? איטורה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully