וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שלומי אזולאי סיכם את תנאיו, יחליט סופית בימים הקרובים

29.1.2019 / 20:25

קשר מכבי חיפה סגר אצל היריבה העירונית וצפוי לאחד כוחות עם שרון מימר, אצלו פרץ בהפועל ראשון לציון. גורדנה קיבל הודעה שלא יצורף

עריכת וידאו: מתן חדד

שלומי אזולאי, קשרה של מכבי חיפה, סיכם הערב (שלישי) את כל תנאיו בהפועל חיפה וככל הנראה יחצה את הכביש בקרוב, אם כי טרם קיבל החלטה סופית. אזולאי יגבש את החלטתו בימים הקרובים, כשהירוקים כבר הבהירו כי לא יעמדו בדרכו ויאפשרו לו לעבור ליריבה העירונית לאחר שצירפו את מקסים פלקושצ'נקו, החזירו את מוחמד אבו פאני והגיעו לסיכום עם הצ'יליאני מנואל איטורה שנחת בארץ. גם בני יהודה רצתה את אזולאי, בעוד בית"ר ירושלים ירדה מן הפרק.

בעקבות ההגעה הצפויה של אזולאי, הפועל חיפה הודיעה לרועי גורדנה שהוא לא יצורף לקבוצה - זאת למרות שכל תנאיו כבר סוכמו. בהודעה שקיבל קשר סלבן בלופו, הוסבר לו שהוא לא יוחתם בסופו של דבר בגלל שאזולאי אמור להגיע.

שלומי אזולאי שחקן הפועל חיפה (ימין) מול סרג' לופו שחקן מכבי נתניה (שמאל). מגד גוזני
כבר לבש את המדים האדומים. שלומי אזולאי במדי הפועל חיפה ב-2012/מגד גוזני

אזולאי בן ה-28 כבר שיחק בהפועל חיפה בתחילת עונת 2012/13, אז נפרד בפעם הראשונה ממכבי חיפה ורשם שבע הופעות בכל המסגרות אצל היריבה העירונית. משם הוא המשיך להפועל ראשון לציון ופרח עם 10 שערים אצל שרון מימר, איתו הוא צפוי להתאחד כעת. את הפריצה בליגת העל עשה אזולאי בבית"ר ירושלים ובאוגוסט 2015 רכשה אותו מכבי תל אביב בעסקה שכללה גם את אלי דסה. אזולאי לא שיחק יותר מדי אצל הצהובים, הושאל לעירוני קרית שמונה ובקיץ שעבר סגר מעגל עם חזרתו למדים הירוקים. בעונה שעברה בישל שישה שערים, כולל רביעייה בהופעת הבכורה, והסתפק בשער אחד. העונה כבש שני שערי ליגה ועוד צמד בגביע מול הפועל מרמורק.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: מנואל איטורה נחת, נעשתה פנייה רשמית בנוגע לירדן כהן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully