וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שלומי אזולאי חתם עד תום העונה

30.1.2019 / 16:06

מכבי חיפה השאילה ליריבה העירונית את הקשר, ששב לקדנציה שנייה במועדון ויוצג במסע"ת ביום חמישי בבוקר: "מימר מאוד מחזיק ממנו". גורדנה, שכבר סיכם בקבוצה, קיבל הודעה שלא יצורף

האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

הפועל חיפה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של שלומי אזולאי עד תום העונה. קשר מכבי חיפה היוצא שב לקדנציה שנייה בשורות האדומים, לאחר שהיה שותף ב-2012/13 לזכייה בגביע הטוטו, ויוצג מחר רשמית במסיבת עיתונאים ב-9:45. "שלומי כבר הוכיח מה הוא שווה בליגה הזו. הוא יכול לשדרג לנו את העונה בצורה משמעותית", אמר גורם במועדון, "מימר מחזיק ממנו מאוד והחיבור ביניהם יכול להוליד משהו מצוין". אזולאי מגיע בהשאלה עד תום העונה, בסיומה תחליט מכבי חיפה האם להציע לו חוזה חדש או לוותר עליו.

אזולאי (28), שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שיחק ארבעה משחקי ליגה ביריבה העירונית ב-2012/13. לאחר מכן עבר גם בהפועל ראשון לציון, בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה, לפני ששב ב-2017 לירוקים מהכרמל. הפתיחה היתה מבטיחה, עם ארבעה בישולים מול הפועל רעננה, אך פציעה קשה גרמה לו להיעדרות ארוכה, כשבעונה הנוכחית חל פיחות במעמדו.

מי שנפגע מההצטרפות הוא רועי גורדנה. השחקן כבר סיכם בהפועל חיפה אך אתמול (שלישי) הודיעו לו שהם יורדים מצירופו בגלל ההצטרפות הצפויה של קפטן מכבי חיפה. גורדנה, שמשחק בסלבן בלופו בליגה הקרואטית, צפוי בכל מקרה לחזור לליגה הישראלית כשנציגיו יחפשו עבורו קבוצה בימים הקרובים.

במקביל בחיפה יחפשו חלוץ, כשעדן בן בסט עדיין על הפרק. אוהדי הקבוצה ארגנו קמפיין לטובת הגעתו של בן בסט אך עדיין לא נעשתה פנייה רשמית להפועל באר שבע. מלבד בן בסט גם אופציה של זר עדיין על הפרק.

עוד בנושא
המחליף של בן זקן: יובל שפונגין צפוי לחתום היום במ.ס. אשדוד
ביקורת על הנהלת הפועל תל אביב: "הניצחון על בני יהודה גרם לזחיחות"
מיחאי וודוץ יחתום היום בבית"ר: "זה סיכון מחושב לארבעה חודשים"

שלומי אזולאי שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יחזור למיטבו? אזולאי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully