וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על הנהלת הפועל תל אביב: "הניצחון על בני יהודה גרם לזחיחות"

30.1.2019 / 8:24

בהפועל תל אביב הופנתה ביקורת קשה כלפי ההנהלה בעקבות ההחלטה לרדת מבן בסט. גורם: "כל התחתית מתחזקת חוץ מאיתנו, סכנין עוד תחבר כמה ניצחונות ונסתבך. לא להביא אף אחד זה להרוג את הקהל". במועדון חשבו לצרף את חן עזרא, אך לא נראה שיוכלו לעמוד בשכרו

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

בהפועל תל אביב הופנתה אתמול (שלישי) ביקורת קשה כלפי הנהלת הקבוצה בעקבות ההודעה על כך שהמועדון יורד מהאפשרות להחתים את עדן בן בסט. גורם במועדון אמר: "הקהל עכשיו יישב להנהלה על הצוואר ולא יעזוב אותנו. מביך איך שהדברים מתנהלים. הניצחון על בני יהודה גרם לזחיחות, כל התחתית מתחזקת ורק אנחנו לא מצליחים להביא אף שחקן שרצינו".

עדן בן בסט, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יקר מדי להפועל תל אביב. עדן בן בסט/יוסי ציפקיס

במועדון חשבו לנסות ולצרף את חן עזרא ברגע האחרון, אך לא נראה שיוכלו לעמוד בשכרו של השחקן. הפערים עם בן בסט עמדו על כ-40 אלף דולר נטו בחוזה לשנה וחצי, כאשר בן בסט רצה שהפועל תל אביב תתחלק עמו בחלק אותו הוא מפסיד ביחס לשכר בבאר שבע: "בשביל מה היה צריך להוציא הודעה שיורדים ממנו? אפשר היה לנסות כל עוד אפשר. אם יש עוד צ'אנס לעשות משהו שיעשו, לא לצרף אף אחד זה להרוג את הקהל".

יש לציין כי כאשר קובי רפואי חזר למועדון, היה סיכום בין הצדדים על צירוף שני שחקנים ישראלים משמעותיים, וכתוצאה מכך כך ויתרו במועדון על האפשרות לצרף זר שישי בכדי לקבל את המענק בסך כ-300 אלף ש"ח. לא ברור כיצד רפואה יגיב עכשיו להתפתחויות, אך במידה שלא יצורף שחקן התקפה, הקבוצה עשויה להסתבך בהמשך הדרך: "שימשיכו לחיות כאן על הכישלון של סכנין, היא עוד תעשה 2-3 ניצחונות ונבכה על זה" אמרו בהפועל תל אביב. במישור המקצועי, ניר לקס עדיין לא כשיר וצפוי להיות מחוץ לסגל למשחק הבא מול מכבי חיפה, כאשר גם שי אליאס שסובל מרגישות נמצא בספק.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב ירדה מבן בסט, עגייב יטוס כדי לחתום באזרבייג'אן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully