וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיחאי וודוץ יחתום היום בבית"ר: "זה סיכון מחושב לארבעה חודשים"

30.1.2019 / 8:46

החלוץ יחתום אחרי בדיקות רפואיות. על עברו של החלוץ אמרו במועדון: "נכניס סעיפים בנושא". שלומי אזולאי ירד מהפרק, קשר גנאי מועמד

עריכת וידאו: מתן חדד

החלוץ הרומני מיחאי וודוץ נחת אתמול (שלישי) בישראל. החלוץ יעבור היום בדיקות רפואיות שלאחריהן יחתום עד לתום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. בבית"ר התייחסו לעברו של החלוץ, ואמרו: "אנחנו לא עיוורים ונכניס גם סעיפים ברורים בנושא. זה סיכון מחושב לארבעה חודשים, חיפשנו שחקן ששיחק עד לאחרונה והיה פעיל, זה לא קל בינואר".

ההחלטה גם נובעת מהעובדה כי משה חוגג הודיע כי לא יגדיל את התקציב וכל שחקן שיגיע יעשה זאת על חשבון עזיבה של שחקן אחר ותקציב שיתפנה. וודוץ מגיע על חשבונו של יקוב סילבסטר ולכן מבחינת הבקרה אין צורך להוסיף ערבויות על מנת להעבירו.

מיחאי וודוץ שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
יצליח בבית"ר? מיחאי וודוץ/דני מרון

בנוגע לצירוף קשר, גם אתמול היו שיחות בנוגע לשלומי אזולאי, אך בשלב זה הנושא ירד מהפרק. הקשר הגנאי אנתוני אנאן מעניין את הצוות המקצועי, אך במועדון עדיין מתלבטים באם לצרף שחקן נוסף בשלב זה וייתכן שההחלטה הסופית תידחה ללאחר המשחק נגד בני יהודה במוצאי שבת.

יקוב סילבסטר היה עצבני מאוד אתמול בבוקר ואמר לשחקנים כי יסרב לעבור לבני יהודה אם לא ישחק בשבת, אך לבסוף התרצה והסכים. סילבסטר אמר לשחקנים: "מאוד רציתי לשחק. לא מבין ממה חוששים, הרי מזלזלים בי בבית"ר ומעדיפים שאני אהיה מחוץ לסגל גם שאין חלוץ על הספסל, ממה יש להם לחשוש?". כאמור, שני המועדונים הגיעו לסיכום ג'נטלמני כי הסלובקי לא יהיה בסגל בשבת.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: מיחאי וודוץ נחת לקראת הבדיקות הרפואיות והחתימה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully