וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מיחאי וודוץ נחת לקראת הבדיקות הרפואיות והחתימה

29.1.2019 / 23:20

החלוץ הרומני בן ה-24 הגיע לישראל כדי לחתום על חוזה עד לסיום העונה, עם אופציה להארכת ההתקשרות. יחליף את יקוב סילבסטר

עריכת וידאו: מתן חדד

מיחאי וודוץ נחת הערב (שלישי) בישראל וצפוי לעבור מחר את הבדיקות הרפואיות ולחתום על חוזה בבית"ר ירושלים. על פי הסיכום שהושג מוקדם יותר, החלוץ הרומני יחתום עד לסיום העונה, כשלבית"ר תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות. וודוץ מגיע על חשבונו של יקוב סילבסטר, שחתם היום רשמית בבני יהודה ולא יוכל לשחק במפגש בין הקבוצות בשבת, כך על פי הסכם ג'נטלמני בין הצדדים.

מיחאי וודוץ שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
ברוך הבא. מיחאי וודוץ/דני מרון

וודוץ (24) שיחק כל הקריירה ברומניה והיה בעברו שחקן הנבחרת הצעירה. הוא התחיל את הקריירה בקינדיה הקטנה שמשחקת בליגת המשנה, וכבש חמישה שערים ב-25 הופעות. הוא עבר ממנה לוולנטורי, בה הפגין יכולת טובה וכבש 23 שערים ב-80 הופעות. בינואר 2018 הוא עבר לוויטורול, במדיה כבש שלושה שערים ב-21 הופעות, עד ששוחרר בינואר הנוכחי.

החלוץ עמד החודש במרכזה של סערה גדולה ברומניה, אשר בעקבותיה הוא שוחרר מוויטורול. חברתו לשעבר של החלוץ, גילתה כי הוא ביקש ממנה להמר בשמו על משחק של קבוצתו. תכתובת בין השניים חשפה שוודוץ ביקש ממנה להמר על ניצחון 0:1 של קבוצתו על אסטרה, ואחרי שהפרשה נחשפה הוא שוחרר באופן מיידי על ידי מאמנו, גאורגה חאג'י. קבוצתו הוציאה הודעה בה נכתב שהיא לא מוכנה לסבול שום קשר בין כדורגלנים להימורים על כדורגל. בנוסף לכך, חברתו לשעבר גם טענה שהוא הכה אותה.

עוד באותו נושא

ביט-קוין: מיחאי וודוץ, החלוץ שהכה את חברתו וכעת מגיע לבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
מיחאי וודוץ שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
מיחאי וודוץ בנתב"ג/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully