וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שרון מימר הודיע על התפטרותו: "הרגשתי שהקבוצה חייבת זעזוע"

13.4.2019 / 23:12

אחרי ההפסד 2:0 לרעננה והמשחק ה-11 ברציפות ללא ניצחון, מימר החליט להתפטר ונחוש בדעתו, למרות ההיסוס של יואב כץ. העוזר בן מרגי עשוי להישאר עד סוף העונה, כשחיים סילבס הוא המועמד המועדף על הבעלים, גם אלישע לוי בתמונה

מאמן הפועל חיפה, שרון מימר. אדריאן הרבשטיין
יסיים את תפקידו? מימר/אדריאן הרבשטיין

שרון מימר התפטר הערב (שבת) מאימון הפועל חיפה. המאמן חש שהאווירה שנוצרה לא יכולה להימשך והודיע לבעלים יואב כץ על החלטתו. בהודעה הרשמית של המועדון נכתב שהבעלים לא החליט אם לקבל את ההתפטרות אך מימר החליט סופית שלא ימשיך במועדון כשהוא נחוש לעזוב. מאיר בן מרגי יעביר את אימון הבוקר מחר, אך כץ שוקל את מינוי המאמן הבא. בן מרגי עשוי להישאר עד סוף העונה, אבל חיים סילבס הוא המועמד המועדף על הבעלים. מלבד סילבס גם אלישע לוי ויובל נעים מועמדים, כשמאמן הנבחרת לשעבר מעניין מאוד את כץ.

המשבר החריף בהפועל חיפה נמשך היום, אחרי שהקבוצה הפסידה 2:0 להפועל רעננה במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל והרביעי בפלייאוף התחתון. שערים של ירדן כהן (33) ויוג'ין אנסה (48) סידרו לקבוצה של מנחם קורצקי ניצחון חוץ ראשון אחרי כשנה. הפועל חיפה השלימה משחק ליגה 11 ברציפות ללא ניצחון ו-382 ללא שער זכות.

מימר אמר אחרי המשחק: "המשבר עמוק מאוד, אי אפשר לשקר. כלום לא הולך טוב, כל הדברים שאנחנו מנסים לא מצליחים. זה מומנטום לא טוב. זאת האמת, אין פה הרבה מה לקשקש. אני מבין את הקהל, במצב שאנחנו נמצאים אני מבין את הציפיות שלהם".

אוהדי הפועל חיפה קראו למאמן להתפטר, ולא בפעם הראשונה בתקופה האחרונה. כץ, שצפה במשחק מארצות הברית, שוחח דקות אחדות לאחר המשחק עם סביבתו והודיע שהוא לא מתכוון לעשות מהלכים נמהרים, אך כאמור, מימר היה זה שקיבל את ההחלטה.

אחרי ההתפטרות מימר אמר לוואלה! ספורט: "הרגשתי שהקבוצה חייבת זעזוע. בסיטואציה הנוכחית היה צריך לעשות משהו ואני חושב שאני צריך לקחת את האחריות. הודעתי את זה ליואב. הוא מבחינתו הודיע שהוא צריך לחשוב עוד קצת לגבי זה, אבל ההחלטה שלי היא סופית ואני עוזב".

הבעלים אמר לוואלה! ספורט לאחר המשחק: "התעצבנתי מאוד כשצפיתי במשחק. אפשר לקבל גול, אבל לא להישבר ואנחנו כבר נשברים משחק שני ברציפות. זה משחק גרוע מאוד שלנו. זעזוע? אנחנו קצת אחרי המשחק, תן לי לחשוב קצת על הדברים". כץ ישוחח גם עם שחקנים בכירים בקבוצה וישמע מהם את דעתם.

עוד בנושא:

הפועל רעננה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. לירון מולדובן
"התעצבנתי מאוד כשצפיתי במשחק". כץ/לירון מולדובן

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי אמר אחרי המשחק: "נתתי לשחקנים אמונה, אמרתי שאנחנו קבוצה טובה. אני שמח שהיום החבר'ה חזרו לעצמם ונתנו משחק מצוין לדעתי. לקחנו שלוש נקודות עם איכות טובה של משחק. הפנים קדימה כי עדיין לא ברחנו מהתחתית. הגיע הזמן שאולי אשדוד תפסיד, אבל אם לא נילחם עד הסוף. פחות מעניין אותי החוזה הבא, קודם אני רוצה להשאיר את הקבוצה בליגה ורק אחר כך נתעסק בכל היתר".

אגב, אחרי המשחק מאמן הפועל חיפה נשאל לגבי שלמה שרף, פרשן ערוץ הספורט שטען בשידור שמימר צריך להתפטר, ואמר: "לגבי שלמה? אני לא רוצה לרדת לרמות נמוכות, הוא כבר שבועות רבים תוקף אותי בצורה אישית. אני מכבד אותו ולכן לא אענה לו. אני אעבוד רק לפי מה שהמועדון צריך ולא לפי מה ששלמה דורש".

מימר הוסיף: "איבדנו ביטחון אחרי השער וכך זה נראה. נחשוב מה הכי נכון לעשות בשביל הקבוצה ונעשה את זה. אנחנו מנתחים מה עבד ולא עבד אחרי כל משחק. אנחנו לא יושבים בחיבוק ידיים. לצערי הדברים שעשינו עד עכשיו לא מצליחים לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully