וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר עבר רשמית לפילדלפיה, ששוקלת לצרף גם את כרמלו אנתוני

הכוכב כבר נחת בפילי והצהיר: "רוצה לזכות פה באליפות, מאמין שעם הסגל שיש פה נמצא דרך לעשות את זה". הפורוורד הדועך יקבל פנייה אם ישוחרר מיוסטון

הטרייד הגדול של פילדלפיה ומינסוטה הפך הערב (שני) רשמי, כשהסיקסרס קיבלו את ג'ימי באטלר וג'סטין פאטון בתמורה לרוברט קובינגטון, דריו שאריץ', ג'רד ביילס ובחירת סיבוב שני עתידית.

"יש לנו חלון אליפויות שסובב סביב ההתפתחות של הבסיס הצעיר שלנו והיכולת שלנו לצרף שחקני-על", התמוגג הג'נרל מנג'ר אלטון בראנד. "ג'ואל אמביד ובן סימונס הם שחקני טופ 20 בליגה, ועכשיו צירפנו אחד נוסף, אחד השחקנים הטובים בליגה בשני צידי המגרש. זה מגדיל את הסיכוי שלנו לזכות באליפות ומעניק לנו קומבינציה טובה להתחרות מול הקבוצות הטובות בליגה. אני רוצה להודות לדריו, רוברט וג'רד על כל מה שעשו עבורנו, נתגעגע אליהם".

באטלר עצמו כבר נחת בפילדלפיה לקראת הופעת הבכורה הצפויה מול אורלנדו ביום רביעי. "אני מוכן להתחיל", אמר. "יש לנו עוד קצת לאן להשתפר, יש עוד כמה דברים להבין, אבל בסך הכל אני מצפה לזה. האוהדים יכולים לצפות למישהו שישחק חזק, מישהו שרוצה לנצח. אנחנו רוצים לזכות פה באליפות. אני חושב שעם הסגל שיש פה, נמצא דרך לעשות את זה".

עוד בנושא
פילי בחנות חרסינה: המרקם העדין שצריך להיבנות סביב באטלר
טייסון צ'נדלר הציל את לברון ג'יימס מעוד פאדיחה: "אני זבל"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

אבל זה לא הכל. כעת הסיקסרס שוקלים לצרף לרוסטר הכוכבים שלהם את כרמלו אנתוני. חשוב לציין, נכון לעכשיו, לאחר עזיבתו של שאריץ', הסיקסרס נותרו רק עם מייק מוסקולה בעמדה מספר 4, ומלו יוכל למלא את התפקיד.

מלו בן ה-34 הצטרף בקיץ האחרון ליוסטון, אך בארה"ב השידוך לא עלה יפה ובארה"ב בטוחים שהרוקטס מעוניינים להיפרד מהשחקן שהופיע בעבר 10 פעמים במשחק האולסטאר. מלו, שהספיק לשחק רק עשרה משחקים במדי הרוקטס, לא הצטרף לשתי הנסיעות האחרונות של הקבוצה בשל טענת מחלה, שלפי גורמים הגיעה אך ורק כתירוץ.

הג'נרל מנג'ר של יוסטון, דריל מורי, התייחס לנושא לפני הניצחון על אינדיאנה, והכחיש: "לא הוגן שכל הספקולציות האלה סביב שחקן אחד. אני מבין שכרמלו מעורר עניין כי הוא שחקן גדול שככל הנראה ייכנס להיכל התהילה בעתיד, אבל בכל זאת זה לא הוגן".

עוד באותו נושא

בארה"ב חלוקים לגבי הטרייד על באטלר, דיווח: כרמלו עשוי לעזוב את יוסטון

לכתבה המלאה
כרמלו אנתוני יוסטון. AP
ההרפתקה הקצרה ביוסטון בדרך לסיומה? כרמלו אנתוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully