וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: כריסטיאנו רונאלדו כבש, יובנטוס ניצחה 0:2 את פרוזינונה

המארחת סיפקה בונקר לתפארת והייתה קרובה לקלקל את המאזן המושלם של האלופה, אבל הפורטוגלי השיג תיקון לאדום מול ולנסיה (81) וברנרדסקי הוסיף (94). ניצחון לנאפולי, תיקו דרמטי למילאן, הפסד לרומא המאכזבת

אתר רשמי

אחרי סערת האדום ההיסטורי שלו בליגת האלופות, כריסטיאנו רונאלדו פרק חלק מהתסכול שלו עם שער דרמטי ב-0:2 על פרוזינונה והשאיר את יובנטוס מושלמת. היריבה העירונית טורינו פתחה את היום (ראשון) עם הפסד ביתי 3:1 לנאפולי המדורגת שנייה, רומא המשיכה בפתיחת העונה המאכזבת שלה כשרשמה משחק שישי ללא ניצחון עם הפסד 2:0 בבולוניה. גם מילאן לא מתרוממת אחרי שספגה בדקה ה-92 וסיימה ב-2:2 מול אטאלנטה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ססואולו המשיכה בפתיחת העונה הטובה עם 1:3 ביתי על אמפולי
פלורנטינו פרס: "כריסטיאנו רונאלדו הוא הגדול מכולם בריאל מדריד אחרי די סטפנו"
מסתמן: כריסטיאנו רונאלדו יורחק רק ממשחק אחד ולא יחמיץ את מנצ'סטר יונייטד

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
פרץ את הבונקר. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

פרוזינונה - יובנטוס 2:0

את הנקודה הראשונה בתולדותיה בסרייה A השיגה פרוזינונה לפני שלוש שנים, במחזור החמישי של העונה וב-23 בספטמבר, עם 1:1 מול יובנטוס. התסריט היה קרוב לחזור על עצמו בזכות בונקר מפואר שהזכיר את ימי הקטנאצ'ו בליגה האיטלקית, אבל בסופו של דבר היה זה כריסטיאנו רונאלדו ששבר את הקרח עם שערו השלישי העונה ועשה סוף לימים מתסכלים שהחלו עם האדום נגד ולנסיה ונמשכו עם 81 דקות מפרכות מול המארחת העקשנית. פאולו דיבאלה החליף את דוגלאס קוסטה המורחק ופתח לצד רונאלדו ומריו מנדז'וקיץ', אבל פרוזינונה עמדה היטב ופרט לכדור של הפורטוגלי שהורחק מהקו לא נרשמו מצבים מיוחדים במחצית הראשונה. הלחץ גבר לאחר ההפסקה, פרוזינונה התגוננה עם 10 שחקנים ברחבה, ותשע דקות לסיום בעיטה של מיראלם פיאניץ' פגעה באחד מהם והגיעה לרונאלדו שהרשית וחגג כאילו הכריע את גמר ליגת האלופות. פדריקו ברנרדסקי המחליף סגר עניין בדקה הרביעית של תוספת הזמן וכך בפעם השלישית בחמש העונות האחרונות, הגברת הזקנה עם פתיחת עונה של 15 מ-15.

עוד באותו נושא

אבל המפלה שלי היא לא המפלה שלו: על השבוע הקשה של רונאלדו

לכתבה המלאה
שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
15 מ-15. שחקני יובנטוס חוגגים/רויטרס
מרקו ספורטיילו שוער פרוזינונה. רויטרס
החזיק מעמד 81 דקות. מרקו ספורטיילו/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו עם פאולו דיבאלה שחקני יובנטוס. רויטרס
שיתוף פעולה שעוד זקוק לליטוש. פאולו דיבאלה עם כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

טורינו - נאפולי 3:1

הרצף של סגנית האלופה נמשך עם ניצחון רביעי בארבעת הביקורים האחרונים אצל טורינו, שספגה ממנו כבר 33 שערים ב-13 משחקים מאז שבה לסרייה A ב-2012/13 (יותר מכל יריבה אחרת). קרלו אנצ'לוטי העדיף את דריס מרטנס בחוד על פני ארקדיוש מיליק, אבל את התפוקה קיבל מלורנצו אינסינייה. יקיר אוהדי נאפולי הפציץ לרשת בדקה הרביעית אחרי טעות של בלמי המארחת ומרטנס בישל שער בכורה לרכש סימונה ורדי בדקה ה-20. אנדראה בלוטי צימק עם פנדל בדקה ה-51, אך מרטנס חתם בחלוף שמונה דקות אחרי כדור של חוסה קאייחון לקורה. הקפטן מארק האמשיק ציין את משחקו ה-400 בסרייה A.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. רויטרס
ארבעה שערים בחמשת מחזורי הפתיחה. לורנצו אינסינייה/רויטרס

בולוניה - רומא 0:2

משהו רע מאוד עובר על רומא. היא הגיעה לבולוניה עם ניצחון ליגה בודד בארבעה מחזורים ואחרי התבוסה 3:0 במדריד כשהיא נואשת לניצחון, אך גם יריבה שהייתה כביכול בהזמנה הייתה יותר מדי עבורה. קבוצתו של פיפו אינזאגי, שצברה עד כה נקודה אחת בלבד, השיגה ניצחון בכורה וחגגה הודות לשערים של פדריקו מאטיילו (36) ופדריקו סאנטנדר (59), שסידרו לה ניצחון ראשון על רומא מאז ספטמבר 2004. למרות הניצחון, בולוניה עדיין מתחת לקו האדום עם ארבע נקודות. רומא המאכזבת, שרשמה משחק שישי ללא ניצחון בכל המסגרות, ירדה למקום ה-12 בטבלה כשבמאזנה חמש נקודות בלבד.

פדריקו מאטיילו שחקן בולוניה כובש מול רומא. GettyImages
הפתעה גדולה. פדריקו מאטיילו כובש/GettyImages

מילאן - אטאלנטה 2:2

הרוסונרי לא מסוגלים לעשות סוף לרצף הכישלונות מול הקבוצה מברגמו. בארבעת הביקורים הקודמים שלה בסן סירו אטאלנטה לא הפסידה ואפילו לא ספגה, אבל הפעם היא הגיעה בעיצומו של משבר מאז ההדחה מהליגה האירופית וכבר בדקה השנייה נכנעה לבעיטה יפה מהאוויר של גונסאלו היגואין, אחרי הכנה של סוסו. שער נוסף של היגואין נפסל בגלל ה-VAR ואטאלנטה חזרה עם בישול של המחליף דובאן ספאטה לפאפו גומס בדקה ה-54, אבל שבע דקות לאחר מכן הגיע שער הניצחון של האקס ג'אקומו בונבנטורה, שהמשיך בנגיעה חדה עוד כדור רוחב מצוין של סוסו הספרדי. היגואין נעצר במשקוף והאורחת הגבירה את הלחץ, עד שהשיגה את מבוקשה בדקה ה-92 עם המחליף הארגנטינאי אמיליאנו ריגוני, שלא היה בנבדל ובעט פנימה אחרי הדיפה טובה של ג'אנלואיג'י דונארומה לבעיטה של ספאטה. מילאן נותרה עם ניצחון אחד ב-10 המשחקים האחרונים מול אטאלנטה.

גונסאלו היגואין שחקן מילאן חוגג. GettyImages
כבש אחרי דקה וחצי, אבל השיג רק נקודה. גונסאלו היגואין/GettyImages

תוצאות נוספות

לאציו - גנואה 1:4
ללאציו: פליפה קאיסדו (7), צ'ירו אימובילה (23, 89) סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (53). לגנואה: קז'ישטוף פיאטק (46)

קייבו - אודינזה 2:0
לאודינזה: רודריגו דה פול (76), קווין לזניה (91)

פליפה קאיסדו שחקן לאציו חוגג עם מאמנו סימונה אינזאגי. GettyImages
פיליפה קאיסדו מלאציו חוגג עם סימונה אינזאגי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully