וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון דרמטי לאינטר על סמפדוריה, פיורנטינה ניצחה את ספאל

אחרי ששני שערים שלהם נפסלו, הנראזורי ניצחו בכל זאת 0:1 בגנואה בזכות שער ניצחון של מרצלו ברוזוביץ' בדקה ה-94. הויולה טיילו עם 0:3 ביתי, שער נפלא לז'רביניו ב-0:2 של פארמה על קליארי

מרצלו ברוזוביץ' שחקן אינטר. GettyImages
שער ניצחון דרמטי. ברוזוביץ'/GettyImages

מחזור המשחקים החמישי של הסרייה A יצא לדרך אתמול (שישי) עם ססואולו, שהמשיכה את פתיחת העונה המפתיעה שלה עם 1:3 על אמפולי. היום במוקד המשחקים אינטר השיגה 0:1 דרמטי על סמפדוריה משער ניצחון בדקה ה-94. פיורנטינה שנמצאת בדעיכה קלה ניצחה את ספאל המפתיעה 0:3. פארמה ניצחה 0:2 את קליארי.

עוד בנושא
דוגלאס קוסטה הורחק מארבע משחקים ויחמיץ את נאפולי
איטליה: סמפדוריה ופיורנטינה נפרדו ב-1:1
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ראג'ה נאינגולן שחקן אינטר. GettyImages
גם שער שלו נפסל. נאינגולן/GettyImages

סמפדוריה - אינטר 1:0

הכול הולך קשה לאינטר העונה, ואחרי שהשיגה ניצחון דרמטי מאין כמוהו על טוטנהאם בליגת האלופות, הקבוצה של ספאלטי השיגה עוד אחד כזה בגנואה מול סמפדוריה החזקה. אינטר העייפה עבדה קשה וראתה איך שער של נאינגולאן נפסל לפני המחצית. בדקה ה-86 אסמואה היה בטוח שהוא כובש שער הניצחון עם בעיטה חזקה, אבל הוא נפסל בגלל שהמבשל עבר את הקו. גמור? לא אצל מרצלו ברוזוביץ' הקרואטי שבדקה ה-94 הפציץ פנימה והעניק לקבוצתו שלוש נקודות וניצחון שני.

עוד באותו נושא

דוגלאס קוסטה מתנצל: "מבקש סליחה מכל האוהדים, זה היה מכוער"

לכתבה המלאה
פדריקו קייזה שחקן פיורנטינה חוגג. GettyImages
חתם את החגיגה הסגולה. פדריקו קייזה/GettyImages

פיורנטינה - ספאל 0:3

פיורנטינה אירחה את ספאל, שהגיעה ממרומי המקום השני בטבלה, אבל נראה שלאט לאט היא חוזרת לגודל הטבעי שלה. קומדיה של טעויות בהגנת העולה החדשה עלו לה ביוקר. בדקה ה-18 ניסיון הרחקה ברחבה לא עלה יפה, ומרקו פיאצה השתלט על הכדור ובעט מקרוב לרשת. עשר דקות מאוחר יותר ניקולה מילינקוביץ' נגח את השני של הוויולה אחרי יציאה איומה של שוער ספאל, אלפרד גומיס. פדריקו קייזה הצטרף אף הוא לחגיגה, כשכבש את השלישי לזכות הסגולים בדקה ה-56 וקבע את תוצאת הסיום.

שחקני פארמה חוגגים. GettyImages
שחקני פארמה חוגגים ניצחון שני ברציפות/GettyImages

פארמה - קליארי 0:2

אחרי הניצחון המפתיע בשבוע שעבר מול אינטר, הצליחו הצהובים-כחולים להשיג ניצחון שני העונה ומאז החזרה שלהם לליגה הבכירה. קליארי ספגה הפסד שני. רוברטו אינגלזה כבש את השער הראשון בדקה ה-20 אחרי שבעט פעם אחת, נבלם אצל השוער והכדור פגע בו שוב בדרך ל-0:1. לא אחר מאשר ז'רביניו, שעשה סלאלום גדול ובעט פנימה את ה-0:2 בדקה ה-47.

משחקים נוספים

ססואולו - אמפולי 1:3
כבשו לססואלו: קווינס פרינס בואטנג (13), ג'אנמרקו פרארי (57), פדריקו די פרנצ'סקו (85), לאמפולי: פרנצ'סקו קפוטו (1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully