וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגלאס קוסטה הורחק מארבעה משחקים ויחמיץ את נאפולי

שחקן הכנף של יובנטוס נענש בחומרה אחרי היריקה בפניו של פדריקו די פרנצ'סקו מססואלו. מסימיליאנו אלגרי: "הוא יחזור למגרש ויוכיח שהוא כדורגלן הוגן ושהמקרה הזה היה חד פעמי"

דוגלאס קוסטה שחקן יובנטוס יורד מהמגרש עצבני. רויטרס
קוסטה יורד מהמגרש בזעם ביום ראשון/רויטרס

דוגלאס קוסטה הורחק מארבעה משחקים אחרי היריקה המכוערת בפניו של פדריקו די פרנצ'סקו, במשחק בין יובנטוס לססואלו ביום ראשון (1:2 ליובנטוס). שחקן הכנף הברזילאי התנצל אחרי המעשה שלו, אבל זה לא עזר לא להימנע מהשעייה ארוכה.

קוסטה שנכנס כמחליף, ירק בפניו של חלוץ ססואלו בתוספת הזמן ושופט המשחק נעזר ב-VAR כדי להראות לו את הדרך החוצה. הוא יפספס את המשחקים נגד פרוזינונה, בולוניה, נאפולי ואודינזה.

לאחר מעשה, הברזילאי כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני רוצה להתנצל בפני כל אוהדי יובנטוס על התגובה שלי במשחק היום. כמו כן, אני רוצה להתנצל גם בפני חבריי לקבוצה, שנמצאים איתי ברגעים היפים והרעים. זה היה מכוער, אני מודע לכך, ואני מתנצל בפני כולם בעקבות זה. חשוב לי להבהיר שזה מקרה בודד שלא מתקשר לדמות שהצגתי במגרש לאורך כל הקריירה שלי".

המאמן מסימיליאנו אלגרי אמר שהמעשה של קוסטה "פגע" בקבוצה וש"זה מנוגד לחלוטין לאופי שלו", והוסיף: "הוא התנצל. עכשיו הוא ישלם את המחיר ויישב בחוץ בארבעה משחקים ולאחר מכן הוא יחזור למגרש ויוכיח שהוא כדורגלן הוגן ושהמקרה הזה היה חד פעמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully