וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו חש "נרדף" וחושש מסגירת חשבונות מצד אופ"א

ב"מארקה" טוענים כי בסביבת הכוכב הפורטוגלי מרגישים שיש התנכלות מצד אופ"א מאז המעבר ליובנטוס וההיעדרות מטקס שחקן העונה, וחוששים מעונש הרחקה כבד. פלורנטינו פרס עקץ: "רונאלדו הוא הגדול מכולם בריאל מדריד אחרי די סטפנו"

אתר רשמי

כריסטיאנו רונאלדו חש "נרדף", כך לפחות טוענים בעיתון הספרדי "מארקה". על פי הדיווח, כוכב יובנטוס וסביבתו מספרים על קרע בינו לבין אופ"א, קרע שהתרחב כאשר הפורטוגלי לא הופיע לטקס שחקן השנה. על פי הדיווח, רונאלדו חושש להתנכלות מצד אופ"א שתתבטא בעונש הרחקה כבד בעקבות האדום שספג מול ולנסיה במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות. באיטליה מדגישים כי החשש גובר לאור העובדה שלרונאלדו כבר אין את ההגנה מצד ריאל מדריד ופלורנטינו פרס, להם השפעה רבה יותר על אופ"א.

כזכור, רונאלדו אמור היה אחד משלושת המועמדים הסופיים לזכייה בתואר שחקן העונה ואמור היה להופיע לטקס, אך בחר להיעדר, למרות סיכום מוקדם על מתן ראיון עם גוף הטלוויזיה האיטלקי שהפיק את המשדר. בספרד טענו אז כי רונאלדו לא הגיע מפני שידע כי הפרס יוענק ללוקה מודריץ', וסוכנו ז'ורז'ה מנדש זעם: "כדורגל משוחק בין ארבעת הקווים שעל כר הדשא, ושם רונאלדו זכה. הוא כבש 15 שערים, סחב את ריאל על הגב ושוב זכה בליגת האלופות. זה מגוחך. זו בושה וחרפה. לא היה ספק מי היה צריך לזכות".

עוד בנושא
ג'יג'י לוקאלי: ג'אנלואיג'י בופון מתמודד עם הספסל והביקורות בפ.ס.ז'
לאונרדו ז'ארדים: "אנחנו משלמים את מחיר חוסר הניסיון"
צרפת: מונאקו שוב דשדשה וסיימה ב-1:1 ביתי עם נים

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
סגירת חשבונות מצד אופ"א? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ומה עם ריאל? אלופת אירופה מסתדרת היטב ללא רונאלדו, אבל נראה שבבירת ספרד עדיין לא התאוששו מהעזיבה של הכוכב הפורטוגלי. אתמול (שישי) שוב נדרש לנושא נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס ששיגר מסר מפויס לעבר רונאלדו. "הוא ביקש לעזוב מסיבות אישיות ואנחנו נענו לזה מתוך כבוד אליו, אבל מדריד תמיד יהיה הבית שלו", אמר פרס.

נשיא ריאל מדריד המשיך ואמר: "איש לא הציע לנו יותר כסף מאשר 100 המיליון יורו של יובנטוס. לא יכולנו לעשות שום דבר בנוגע להחלטה שלו לעזוב את המועדון, אבל אנחנו מודים לרונאלדו על כל מה שהוא עשה למען המועדון. כשאלו היו הרצונות של כל הנוגעים לדבר, אז היה צריך להגיע להסכם. רונאלדו הוא הכי גדול (בתולדות ריאל מדריד) אחרי אלפרדו די סטפנו וכאן תמיד יהיה הבית שלו".

עוד באותו נושא

מסימיליאנו אלגרי: "יובנטוס לא תלויה בכריסטיאנו רונאלדו"

לכתבה המלאה
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. AP
כועס? פרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully