וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו ז'ארדים: "אנחנו משלמים את מחיר חוסר הניסיון"

אחרי ה-1:1 הביתי המאכזב מול נים, מאמן מונאקו ניסה למצוא הסברים לתקופה הרעה שעוברת על המועדון: "אם היינו משחקים ביעילות אפשר היה לנצח גם 1:4. המטרה היא להיות על הפודיום בסיום העונה"

מאמן מונאקו לאונרדו ז'ארדים. רויטרס
משבר בכל החזיתות. ז'ארדים/רויטרס

רק לפני זמן לא רב הייתה מונאקו המרענן הרשמי של הכדורגל האירופי. אלא שבתקופה האחרונה משהו רע עובר על הקבוצה מהנסיכות. מונאקו סגרה אמש (שישי) משחק שישי ללא ניצחון בכל המסגרות. זאת לאחר שסיימה ב-1:1 מאכזב מול נים במשחק ביתי שפתח את המחזור השישי בליגה הצרפתית. אנתוני בריאנקון העלתה את האורחת ליתרון בדקה ה-19 ורדמאל פלקאו השווה בדקה ה-27. בעקבות אובדן הנקודות של מונאקו, הפער מפ.ס.ז' עומד כבר על 9 נקודות.

מאמן מונאקו לאונרדו ז'רדים נשמע מאוכזב בסיום ואמר: "התוצאה מאוד מתסכלת אבל אני מרוצה מההשקעה והמחויבות של השחקנים. אם היינו משחקים ביעילות היינו יכולים לנצח את המשחק הזה גם בתוצאה של 1:3 או אפילו 1:4. נכון שבמשחק כדורגל מה שחשוב הוא הניצחון ולכן אני יוצא מהערב הזה מאוכזב. אנחנו קבוצה צעירה ומשלמים על חוסר הניסיון שלנו. הקבוצה שלנו גם לא מספיק פיזית אבל אנחנו עובדים קשה כדי להשתפר. המטרה שלנו הייתה ונשארה לסיים את העונה בין שלוש הקבוצות הראשונות ולהיות על הפודיום בסיום העונה".

עוד בנושא
צרפת: מונאקו שוב דשדשה וסיימה ב-1:1 ביתי עם נים
ג'ולן לופטגי: "הסיטואציה עם נבאס וקורטואה נורמלית לחלוטין"
מנהיג העתיד של גרמניה: קאי האברץ כבש שערים ראשונים באירופה

  • עוד באותו נושא:
  • מונאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully