וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס ראמוס ישפוט את חצי גמר גביע דייויס, קורייר: "סומכים עליו"

השופט הפורטוגלי, שעמד בלב הסערה בשבוע האחרון בעקבות גמר אליפות ארה"ב, יהיה השופט הראשי בקרואטיה - ארה"ב, הקפטן האמריקאי הוסיף: "מכבדים אותו". צרפת תארח את ספרד

קרלוס ראמוס שופט טניס פורטוגלי. רויטרס
קרלוס ראמוס בזמן הגרלת המשחקים/רויטרס

חצי גמר גביע דייויס ייפתח מחר (שישי) כשקרואטיה תארח את ארצות הברית בעוד צרפת תפגוש את ארצות הברית. יש לציין כי זו הפעם האחרונה בה מתקיים גביע דייויס בפורמט הזה ולכן גם שלב פלייאוף העלייה לבית העליון הוא חשוב מאוד.

עוד בנושא:

דיווח: שופטי הטניס שוקלים להחרים את משחקיה של סרינה
נברטילובה: "סרינה טעתה כשהשוותה את עצמה לגברים"
נאומי אוסקה: "הרגשתי עצובה, לא הבנתי למי קוראים בוז"

בורנה צ'וריץ' טניסאי קרואטי עם סטיב ג'ונסון טניסאי אמריקאי. AP
צ'וריץ' עם ג'ונסון בהגרלה/AP

קרואטיה - ארה"ב (12:00)

מי היה מאמין, אבל אחד הנושאים הכי מדוברים לפני המפגש הזה הוא דווקא אחד השופטים בו, שיהיה לא אחר מאשר קרלוס ראמוס. הפורטוגלי, שעמד בלב הסערה בגמר אליפות ארצות הברית לנשים, יהיה השופט המרכזי בהתמודדות הזו. מי שהתייחס לכך היה קפטן נבחרת הדייויס של ארצות הברית וטניסאי העבר ג'ים קורייר שאמר: "קרלוס הוא שופט מנוסה וכולם בקבוצה שלנו מכבדים אותו מאוד. אנחנו לא רואים שום בעיה בכך שהוא ישפוט את המשחקים שלנו בסוף השבוע".

הקרואטים מגיעים להתמודדות בסגל החזק ביותר עם מארין צ'יליץ' (6 בעולם) ובורנה צ'וריץ' (18), בעוד האמריקאים חסרים את ג'ון איזנר, ג'ק סוק (שגם כך בכושר רע מאוד) ואת סם קוורי. מי שיובילו את האמריקאים יהיו סטיב ג'ונסון (30) ופרנסיס טיאפו (40) שירשופ הופעת בכורה קשה מאוד מול צ'יליץ' על החימר בזדאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לוקא פוי טניסאי צרפתי עם פאבלו קרניו בוסטה טניסאי ספרדי. AP
קרניו בוסטה ופוי/AP

צרפת - ספרד (14:30)

אצטדיון הכדורגל בליל יהפוך שוב לאולם טניס כדי לארח את ההתמודדות בין שתי אומות טניס מפוארות, שתהיה התשיעית ביניהן והראשונה מאז 2011. רפאל נדאל, שהיה אמור להוביל את הנבחרת הספרדית, נפצע באליפות ארצות הברית ולא ישתתף ומי שישחקו ביחידים יהיו פאבלו קרניו בוסטה (21) ורוברטו באוטיסטה אגוט (26). אצל הצרפתים ג'ו ווילפריד צונגה פצוע, גאל מונפיס גם סובל מפציעות וגם רישאר גאסקה נותר בחוץ, כך שהקפטן יאניק נואה נותר בלי הניסיון של השלושה. מי שיובילו את הנבחרת הם לוקא פוי הלא יציב (19) ובנואה פר (54) שאפילו פחות יציב ממנו.

פלייאוף עלייה לבית העליון:

ארגנטינה - קולומביה
בריטניה - אוזבקיסטן
אוסטריה - אוסטרליה
שוויץ - שבדיה
סרביה - הודו
קנדה - הולנד
הונגריה - צ'כיה
יפן - בוסניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully