וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.1: אמרסון רשמית בצ'לסי, מאטה האריך חוזה ביונייטד

הבלוז הודיעו על רכישת מגן רומא, שחתם לארבע שנים וחצי, גם ז'ירו צפוי להצטרף אליו. מאטה ביונייטד עד 2019, סיטי החתימה את לאפורט והגישה שלוש הצעות על מחרז. בארטרה עבר לבטיס

one

העברות

* מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על צירופו של הבלם הצרפתי אמריק לאפורט מאתלטיק בילבאו. סיטי הפעילה את סעיף השחרור של לאפורט בן ה-23 העומד על 65 מיליון יורו. הדבר הופך את לאפורט לשחקן ההגנה השני היקר אי פעם. לאפורט חתם על חוזה בשורות סיטי עד 2023. לידיעה המלאה

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על הארכת חוזהו של חואן מאטה עד יוני 2019. הקשר הספרדי נמצא אצל השדים האדומים מאז ינואר 2014.

* צ'לסי הודיעה על רכישתו של המגן אמרסון פאלמיירי מרומא. הברזילאי חתם לארבע עונות וחצי וילבש את החולצה מספר 33. אמרסון אמר: "הגעתי לכאן כי זה מועדון נהדר עם היסטוריה נפלאה. היום אני מגשים את אחד החלומות הגדולים שלי והוא ללבוש חולצה של מועדון ענק כזה".

* מארק בארטרה, שנחת בספרד והתקבל על ידי עשרות אוהדים, השלים את המעבר מבורוסיה דורטמונד לבטיס. הבלם חתם על חוזה עד 2023. על פי הדיווחים, הספרדים שילמו 20 מיליון יורו עבור הבלם.

* בורוסיה דורטמונד הודיעה על החתמתו של החלוץ סרג'יו גומס בן ה-17 מברצלונה. על פי הדיווחים, השוורצגלבן ייפרדו משלושה מיליון יורו על מנת לרכוש את החלוץ הצעיר. "אני מודה לבורוסיה דורטמונד על ההזדמנות ואני שמח להיות באחד המועדונים הכי גדולים בעולם", אמר גומס.

* לאחר שהחתימה באופן רשמי את הקשר האנגלי בן ה-21 ג'ק הריסון מניו יורק סיטי, מיהרה מנצ'סטר סיטי להשאילו למידלסברו עד תום העונה.

* אתלטיק בילבאו לא חיכתה ומצאה מחליף לאמריק לאפורט. הבאסקים הודיעו על רכישתו של איניגו מרטינס מריאל סוסיאדד תמורת 32 מיליון יורו. הוא חתם בקבוצתו החדשה עד 30 ביוני 2023 וסעיף השחרור שלו יעמוד על 80 מיליון יורו.

* הקשר האנגלי בן ה-18 מרכוס מגואן, בוגר מחלקת הנוער של ארסנל, עבר לברצלונה תמורת סכום שלא פורסם. למגואן, שאמור להשתלב העונה בברצלונה ב', הוצמד סעיף שחרור של 25 מיליון יורו.

* קשר סוונסי רוקה מסה בן ה-28 הושאל לסביליה עד סוף העונה.

* סנדרו ראמירס הושאל מאברטון לסביליה עד סוף העונה.

* קשר נירנברג פטריק קאמרבאואר בן ה-20 עבר לפרייבורג.

* הקיצוני של פורטו מיגל לאיון המקסיקני בן ה-29 הושאל לסביליה עד סוף העונה.

* סלטיק הודיעה על צירופו של צ'רלי מוסונדה, הקשר ההתקפי בן ה-21, שמגיעה בהשאלה לשנה וחצי מצ'לסי. מוסונדה, שחקן נבחרת בלגיה הצעירה, ערך שבע הופעות בצ'לסי וכבש במדיה שער אחד, בגביע הליגה.

* צסק"א מוסקבה הודיעה על החתמתו של אחמד מוסא מלסטר. הקיצוני הניגרי חוזר לקבוצה אחרי 18 חודשים בפרמיירליג.

* קולורדו ראפידס מה-MLS צירפה את דני ווילסון, 26, בלם נבחרת סקוטלנד, שמגיע מגלזגו ריינג'רס לחוזה לשלוש שנים.

* ווסט ברומיץ', שהחתימה אתמול את דניאל סטארידג' מליברפול, הודיעה גם על צירופו של עלי ג'אבר, החלוץ המצרי (18 הופעות בנבחרת) בן ה-29, שמגיע מזמאלק.

* טים קייהיל, חלוץ נבחרת אוסטרליה בן ה-38, עבר אתמול למילוול מהצ'מפיונשיפ באנגליה. קייהיל, הכובש המצטיין בתולדות נבחרת אוסטרליה, שיחק בעבר שש עונות במילוול, בטרם עבר ב-2004 (לפני 12 שנה!) לאברטון.

מארק בארטרה מתקבל על ידי אוהדי בטיס

שמועות

* פייר אמריק אובמיאנג כבר נחת בלונדון ונמצא כעת במתחם האימונים של ארסנל, לקראת החתימה המתוקשרת.

* וולפסבורג מנסה לשכנע את לזאר מרקוביץ' מליברפול להצטרף אליה. המייטי רדס מעוניינים למכור את הסרבי שלא הצליח באנפילד.

* בשל הפציעה של לירוי סאנה, מנצ'סטר סיטי חידשה את העניין שלה בקשר לסטר סיטי ריאד מחרז. על פי "פרנס פוטבול", מוליכת הליגה האנגלית כבר הגישה עליו שלוש הצעות, האחרונה בשווי 55 מיליון ליש"ט. באנגליה טוענים שמחרז כבר ביקש לעזוב את לסטר באופן רשמי, אולם זו סירבה, עד כה, לכל שלוש ההצעות.

* על פי דיווחים שונים בתקשורת האנגלית, צ'לסי סיכמה עם ארסנל על רכישת אוליבייה ז'ירו תמורת 18 מיליון ליש"ט.

* באיירן מינכן תחל השבוע במגעים עם אריאן רובן, פרנק ריברי, ראפיניה וסוון אולרייך לגבי חידוש החוזים שלהם.

* מאורו איקרדי החליט אתמול בלילה לשגע מעט את העוקבים שלו ואת אוהדי אינטר, כשהעלה מסרים אנגימטיים לרשתות החברתחיות על עזיבה אפשרית של אינטר. לנוכח שמועות העבר, היו שכבר דמיינו על מעבר שלו לריאל מדריד, אבל גם באיטליה וגם בספרד הכחישו את זה מהר מאוד: הוא לא עובר לשום מקום. כרגע.

* לוקאס מורה, הקיצוני הברזילאי שבקושי קיבל דקות בפריס סן ז'רמן נמצא בלונדון לקראת בדיקות רפואיות ומעבר לטוטנהאם שתשלם עבורו בסביבות 25 מיליון ליש"ט. הקשר הברזילאי בן ה-25 הגיע לפ.ס.ז' מסאו פאולו ב-2013 תמורת כ-40 מיליון יורו, אבל לא הצליח להרשים.

* באנגליה ממשיכים לטעון כי צ'לסי תצרף את אוליבייה ז'ירו, חלוץ ארסנל, אחרי שהניסיונות של הבלוז לצרף את אדין דז'קו כשלו. העסקה תעזור לארסנל לשלם על אובמיאנג לדורטמונד, שמצדה תצרף את בטשואי. מנגד, באנגליה טוענים כי "צ'לסי צמצמה את המועמדים להתקפה לג'ירו וחלוץ טוטנהאם פרננדו יורנטה". בגרמניה טוענים כי דורטמונד היא זו שרוצה את ג'ירו, ולכן היא תשמח לראות את צ'לסי מחתימה את יורנטה.

* עוד בצ'לסי: ב"סקיי" טוענים כי המגן השמאלי אמרסון פאלמיירי צפוי לנחות היום בלונדון ולעבור את הבדיקות הרפואיות בסטמפורד ברידג'. צ'לסי תשלם לקבוצתו רומא כ-25 מיליון יורו.

* אינטר רוצה את חאבייר פאסטורה, הקשר הארגנטינאי שהצהיר שהוא רוצה לעזוב את פריס סן ז'רמן כדי לקבל עוד דקות לקראת המונדיאל, אבל הצרפתים כרגע לא מעוניינים לשחררו. כמו כן, אינטר רוצה את סטניסלב לובוטקה, הקשר הסלובקי בן ה-23 של סלטה ויגו.

* המנהל המקצועי של יובנטוס הודה אתמול שיובה רוצה מאוד וקרובה לצרף את קשר ליברפול אמרה ג'אן, אבל גם יודע שתהיה עליו תחרות. אתמול בערב אמר עליו יורגן קלופ מאמן ליברפול: "הוא יישאר אחרי החורף. אמרה התפתח להיות שחקן נהדר והוא חשוב לנו. לפעמים שחקן פשוט רוצה לצאת מהחוזה שלו, זה לא כיף לקבוצה, אבל יש רגעים שבהם צריך לקבל את זה. כל עוד השחקן מתנמהג כו שאמרה מתנהג, אין לי שום דבר להתלונן עליו. הוא נותן הכל למען המועדון".

* דויד לואיז בלמה של צ'לסי עשוי לעבור לארסנל בעסקת טרייד עם אוליבייה ז'ירו. כך על פי ה"'דיילי סטאר" האנגלי.

* אדמיר מחמדי מבאייר לברקוזן צפוי לעבור לוולפסבורג עד סגירת חלון ההעברות.

באנגליה מסבירים: השרשרת המטורפת סביב ארסנל, צ'לסי ודורטמונד

וגם: הקבוצה החדשה של בקהאם

אחרי ארבע שנים של הצהרות, ציפייה ותסכולים, דייויד בקהאם סוף סוף "השיק" אתמול את קבוצת ה-MLS החדשה שתהיה בבעלותו במיאמי. בקהאם מייצג חבורת משקיעים מקומיים. "אני מבטיח שהקבוצה שנביא לליגה הזאת תהיה אחת הטובות פה", הבטיח בקהאם על הקבוצה שצפויה להיכנס לליגה רק ב-2020, ועברה שורה של קשיים עם תושבים מקומיים על בניית האצטדיון. יוסאין בולט, האצן האגדי הג'מייקני בן ה-31, כבר פנה לבקהאם: "ברצינות, אם אתה צריך חלוץ, אני האיש בשבילך. אם אתה צריך גולים, אני האיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully