וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריק לאפורט חתם רשמית במנצ'סטר סיטי: "זה מועדון עם הרבה שאיפות"

מובילת הפרמיירליג הודיעה על צירופו של הבלם הצרפתי בן ה-23 שחתם על חוזה עד 2023. המנהל הספורטיבי צ'יקי בגיריסטיין: "הוא מתאים לסגנון המשחק של גווארדיולה". סאנה ייעדר שישה שבועות

one

מנצ'סטר סיטי הודיעה היום (שלישי) רשמית על צירוף הבלם הצרפתי אמריק לאפורט מאתלטיק בילבאו. על פי הדיווחים מוליכת הפרמיירליג הפעילה את סעיף השחרור של הבלם העומד על סכום של 65 מיליון יורו. לאפורט חתם על חוזה בשורות הסיטי עד שנת 2023.

לאפורט בן ה-23 שיחק שנה אחת בנוער של בילבאו לפני שעלה לבוגרים של באסקוניה הקטנטנה ומשם עבר לבילבאו בה שיחק מאז 2012 ועד היום. בסך הכול הוא רשם 161 הופעות בקבוצה וכבש שבעה שערים. הוא שיחק בנבחרת הצעירה של צרפת, שם רשם 19 הופעות.

לאפורט אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להצטרף למועדון עם שאיפות רבות ונחשב לאחד הטובים באירופה. אני מצפה לעבודה עם פפ ואני מקווה לסייע למועדון להגיע להצלחות. המועדון הראה שהוא מאמין בי ואני כבר רוצה להתחיל לעבוד".

עוד בנושא
אתלטיק בילבאו: קיבלנו הצעה שעומדת בסעיף השחרור של אמריק לאפורט
בחסות ה"סקנדל": ברצלונה השוותה את הפתיחה הטובה בתולדותיה
דעות חלוקות לגבי ה-VAR באנגליה, קלופ: "בטוח שזה ישתפר בהמשך"

אמריק לאפורט, שחקן מנצ'סטר סיטי. האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי,
חותמים ומחייכים. בגריסטיין ולאפורט/האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי

המנהל הספורטיבי של מנצ'סטר סיטי צ'יקי ביגיריסטיין התייחס לרכש החדש של המועדון ואמר: "בחנו את האופציות ההגנתיות וצירפנו שחקן שאנחנו מעריכים משך זמן רב. מדובר בשחקן שמתאים באופן מושלם לסגנון המשחק של פפ גווארדיולה".

בנושא אחר במנצ'סטר סיטי: המועדון הודיע רשמית כי לירוי סאנה ייעדר מהמגרשים לפרק זמן של שישה שבועות בשל פציעה שנגרמה במשחק הגביע מול קרדיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully