וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעות חלוקות לגבי ה-VAR באנגליה, קלופ: "בטוח שזה ישתפר בהמשך"

ליברפול הודחה מהגביע, אך למזלו של הגרמני ("פשוט עשינו הגנה רעה") מירב תשומת הלב הלכה למערכת החדשנית. אלן פארדיו: "לוקח ארבע או חמש דקות לקבל כל החלטה. זה גורם לפציעות"

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
שוב הודח מוקדם. יורגן קלופ/רויטרס

הרבה תקוות היו בליברפול כאשר יורגן קלופ הגיע לפני קצת יותר משנתיים, אך בינתיים אוהדי המייטי רדס אולי נהנים מתצוגות כדורגל התקפיות משובחות, אבל לא ממש רואים את הקבוצה שלהם מתקרבת לזכייה בתארים. אמש (שבת) ליברפול הודחה מהגביע האנגלי בגלל הפסד 3:2 לווסט ברומיץ', ובסך הכול לא צלחה את הסיבוב הרביעי בכל שלושת הניסיונות תחת המאמן הגרמני. היא ספגה שלושה שערים בשני משחקי בית רצופים לראשונה מאז ינואר 2007 והוציאה שלושה כדורים מהרשת עוד לפני ההפסקה, בפעם הראשונה מאז שזה קרה לה מול ריאל מדריד ב-2014.

בסיום, מירב תשומת הלב הלכה ל-VAR, הטכנולוגיה הנבחנת במשחקי הגביע והביאה לפסילת שער של ווסט ברום ולפנדל שניתן למרסיסיידרס. גורמים רבים, ביניהם מאמן המנצחת אלן פארדיו, ביקרו את המערכת, אז קלופ העדיף להתמקד בטעויות שביצעה ההגנה שלו. "אני מאוכזב", אמר, "עשינו הגנה רעה. פשוט ככה. רצינו להגיע רחוק בגביע".

לגבי הטענות שההחלטות שנלקחו בעזרת ה-VAR עיכבו יותר מדי את המשחק, והרסו את השטף שלו, אמר קלופ: "אני חושב שזה נורמלי. זה נחמד לראות קבוצה חוגגת שער ואז מישהו אומר לה שאין. זה חשוב ששער לא כשר לא יאושר, זה מה שרצינו. אם לא הייתה המערכת, בסוף המשחק היינו מתלוננים שלא קיבלנו פנדל ושספגנו שער לא חוקי. אני בטוח שהמערכת תהיה חלקה ושוטפת יותר בהמשך".

עוד בנושא

גביע אנגלי: ליברפול הודחה, טוטנהאם ניצלה ממבוכה מול ניופורט
נעוריו של גדול שוערי תבל: בחזרה למשחקו הראשון של ג'אנלואיג'י בופון
נשיא פ.ס.ז' טוען: ריאל מדריד מנסה "לערער אותנו" עם דיווחי ניימאר

ג'יי רודריגס ווסט ברומיץ'. רויטרס
ווסט ברום עלתה למרות התלונות. ג'יי רודריגס חוגג/רויטרס

פארדיו, כאמור, חשב אחרת: "אני לא חושב שזה מה שאנחנו רוצים לראות בעתיד. לא הבנו מה ההחלטה הייתה, למה המשחק נעצר. כשפסלו לנו את השער, אני חושב שבלי מערכת כזו אף אחד לא היה פוסל אותו על נבדל. כך גם השופט הרביעי אמר לי. ראיתי את המהלך, היה נבדל מאוד מאוד מזערי. אנחנו הולכים לפסול שערים, את הכלי הבידורי של המשחק, בהתאם לכאלה נבדלים קטנים? לדעתי זה חבל. הדאגה היותר גדולה היא שלקח ארבע או חמש דקות להחליט על הפנדל. השחקנים עוברים ממשחק בקצב גבוה לכלום, זה גורם לפציעות. זה פשוט מוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully