וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פ.ס.ז' טוען: ריאל מדריד מנסה "לערער אותנו" עם דיווחי ניימאר

אל חאליפי מתעקש ש"ניימאר מאושר בפריס" ומאשים את "הספרדים" בפרובוקציה לפני שמינית הגמר, הברזילאי עצמו טוען: "באתי לפה לעשות היסטוריה". וגם: קבאני מסביר למה "ויתר" לניימאר, פסטורה רוצה לעזוב

פריס סן ז'רמן עוסקת בימים האחרונים בעיקר בדבר אחד: ניימאר. בתקופה האחרונה החלו לצוץ שמועות ברחבי העולם על מעבר אפשרי של ניימאר לריאל מדריד, ונשיא פ.ס.ז' טוען כי הדיווחים הללו הם ניסיון לערער את קבוצתו לפני המפגש של הצרפתים עם הבלאנקוס במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות.

"ניימאר לריאל? ללא ספק אפשר לראות עד כמה הוא מאושר על המגרש", אמר נאסר אל חאליפי, נשיא פ.ס.ז', והכחיש בתוקף את השמועות, "הוא מאושר בפריס, וגם המשפחה שלו מאושרת. יש לנו בקרוב משחק גדול נגד ריאל. האם זה ניסיון שלהם לערער אותנו? אולי, אבל אנחנו לא חושבים על זה. ניימאר לא יעזוב בסוף העונה, אין סיכוי. 2000 אחוז שהוא יישאר פה". אל חאליפי הוסיף ש"הספרדים התחילו עם המשחק שלהם כמה ימים לפני המשחק שלנו מול ריאל, אבל אנחנו לא ניקח חלק במשחק הזה".

עוד בנושא:

אדינסון קבאני הפך לגדול כובשי פ.ס.ז', שהביסה 0:4 את מונפלייה

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן עם ניימאר. רויטרס
ימשיכו ביחד? קבאני וניימאר/רויטרס

במשחק הקודם של פ.ס.ז' ניימאר לא שיחק, וקבוצתו הפסידה 2:1 לליון. בהזדמנות אחרת הוא ספג שריקות בוז מהקהל הפריסאי, שלא אהב את העובדה שהוא בעט פנדל ולא הותיר אותו ל"אל מטאדור" קבאני. אתמול, אחרי ה-0:4 על מונפלייה, ניימאר עצמו אמר ש"אני מאושר, במיוחד אחרי הניצחון, שהוא הדבר הכי חשוב". ניימאר התייחס לעתידו ואמר: "אני שמח שבאתי לפ.ס.ז', הגעתי לכאן כדי לעשות היסטוריה. יש שמועות וספקולציות, כמו שתמיד היו, כך היה גם כשהייתי בבארסה, בכל חלון העברות זה קורה".

אל חאליפי גם הילל את אדינסון קבאני, שהפך אתמול לכובש המצטיין של פ.ס.ז' בכל הזמנים כשכבש את שערו ה-157 במדי המועדון. "אני כל כך שמח בשביל אדינסון, בשביל הקבוצה ובשביל המועדון", אמר הנשיא, "לכתוב את שמך בספרי ההיסטוריה של פריס סן ז'רמן זה לא דבר קל, זה דבר אדיר, ואני גאה בו מאוד".

קבאני אמר בסיום ש"לחקוק את שמי בספרי ההיסטוריה של פ.ס.ז', עם הקבוצה הזאת והאוהדים האלה, זה פשוט קסום. אני באמת מאושר, ואני מקווה להמשיך לתת עוד ועוד לפריס סן ז'רמן. האהבה ההדדית בינו לבין האוהדים היא יפהפייה, ומרגשת אותי. לא הרבה פעמים בחיים אתה מקבל כל כך הרבה אהבה, אני מאושר להיות כאן".

קבאני היה בכזו אופוריה, שבמהלך המשחק הוא הגיש לניימאר את הכדור לפני בעיטת עונשין מ-11 מטר ואיפשר לברזילאי לבעוט ולכבוש. כזכור, בין השניים היה ויכוח עקרוני לגבי מי יבעט את הפנדלים, עימות שגרר לא מעט כותרות ודיונים. קבאני אמר על המחווה ש"ככה זה בחיים - לפעמים עדיף לתת מאשר לקחת". מנגד, כשניימאר נשאל על הפנדל שבעט הוא אמר ש"המאמן בחר בי לבעוט את הפנדל, לקבאני אין בעיה עם זה. אני אוהב לקחת אחריות".

עוד בפ.ס.ז': חאבייר פסטורה התייחס גם הוא לעתידו, לנוכח הדקות המעטות להן הוא זוכה והעובדה שהוא משתוקק להיכלל בסגל ארגנטינה למונדיאל. "כמובן, אני רוצה לשחק", אמר פסטורה, "כבר שנתיים שאני לא משחק הרבה. בעונה שעברה שיחקתי עשרה משחקים בגלל בעיות כשירות והחלטות מקצועיות. זו לא אשמתו של אף אחד, זה תלוי רק בי, אבל כיום אני השחקן ה-14 בקבוצה, וזה קצת קשה, כי אני רוצה לשחק בגביע העולמי. אם לא אשחק בקבוצה, לא אהיה בסגל ארגנטינה. נכון שלא קל לעזוב, אני אוהב את העיר הזאת מאוד, וגם את הקבוצה. אנחנו מחכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully