וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיק בילבאו: קיבלנו הצעה שעומדת בסעיף השחרור של אמריק לאפורט

הבאסקים הודיעו כי קיבלו הצעה בסך 65 מיליון יורו תמורת הבלם בן ה-23. לאפורט, שהיה מחזור על ידי פפ גווארדיולה עוד בבאיירן מינכן, צפוי לעבור למנצ'סטר סיטי ולהצטרף לחולייה האחורית

איימריק לאפורט, שחקן אתלטיק בילבאו. GettyImages
לאפורט/GettyImages

אתלטיק בילבאו הודיעה היום (שני) כי הוגשה הצעה על בלם הקבוצה אמריק לאפורט, שעומדת בסעיף השחרור שלו על סך 65 מיליון יורו. על פי כל הדיווחים האחרונים והשמועות בחודשים האחרונים, הקבוצה שתרכוש את לאפורט היא מנצ'סטר סיטי. מאמן התכולים פפ גווארדיולה רצה את הבלם הבאסקי עוד כשאימן את באיירן מינכן בעבר ועכשיו הוא מצליח להחתים אותו. לסיטי יש את וינסנט קופמני הפציע, ג'ון סטונס, ניקולאס אוטמנדי ואליקים מנגלה ועכשיו היא תתחזק בבלם נוסף.

לאפורט בן ה-23 שיחק שנה אחת בנוער של בילבאו לפני שעלה לבוגרים של באסקוניה הקטנטנה ומשם עבר לבילבאו בה שיחק מאז 2012 ועד היום. בסך הכול הוא רשם 161 הופעות בקבוצה וכבש שבעה שערים. הוא שיחק בנבחרת הצעירה של צרפת, שם רשם 19 הופעות. "אתלטיק בילבאו תמשיך לעבוד כדי שכל אחד ואחד בקבוצה שלה יהיה בעל שאיפות מקצועיות גבוהות וכל אחד מהשחקנים ייצג את הפילוסופיה והרעיונות הייחודיים של המועדון", נכתב בהודעה מטעם בילבאו, "העתיד שלנו בנוי ותמיד היה בנוי על בחירה חופשית שלנו שהיא מקור לגאווה מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully