וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.1: דניאל סטארידג' הושאל מליברפול לווסט ברום, דאולופאו עבר לווטפורד

חלוץ ליברפול מצא קבוצה חדשה, ג'רארד פיקה חתם עד 2022 בברצלונה, גם ארתור בדרך. דורטמונד הסכימה להצעת ארסנל - 63 מיליון יורו על אובמיאנג. חדשות רעות לחמד: אוז'ואה הושאל לברייטון. אמריק לאפורט בדרך לסיטי

רויטרס

בווידאו: תקציר ניצחונה של ריאל מדריד על ולנסיה

העברות

* חלוץ ליברפול דניאל סטארידג' עובר לווסט ברומיץ'. החלוץ בן ה-28 הושאל לקבוצה מתחתית הפרמיירליג עד תום העונה, אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות. ווסט ברום, שניצחה רק 3 פעמים העונה וכבשה 19 שערים ב-24 משחקים, הדיחה בשבת את ליברפול מהגביע כשניצחה 2:3 באנפילד.

* ברצלונה אישרה: הקבוצה הגיעה לסיכום עם ווטפורד מהפרמיירליג על השאלת הקשר ג'רארד דאולופאו עד תום העונה. ווטפורד תשלם את משכורתו, ותוסיף עוד מיליון יורו.

* עוד ברצלונה הודיעה כי ג'רארד פיקה חתם על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון עד שנת 2022. סעיף השחרור האסטרונומי של הבלם יעמוד מעתה על 500 מיליון יורו.

* המגן השמאלי באבה עבדול רחמאן בן ה-23 הושאל לשאלקה מצ'לסי. הגנאי הושאל לשאלקה גם בעונה שעברה.

* ברייטון שאלה עד תום העונה את לאונרדו אוז'ואה מלסטר סיטי. בכך שב הארגנטינאי בן ה-31 לקבוצה בה שיחק ב-2013/14, אז כבש 23 שערים ב-50 משחקים. מדובר, כמובן, בחדשות רעות עבור תמד חמד, לו תהיה תחרות עוד יותר קשה על העמדה כעת.

* אמריק לאפורט, בלמה הצרפתי של אתלטיק בילבאו, בדרך למנצ'סטר סיטי אחרי שהמועדון הבאסקי אישר בהודעה רשמית שסעיף שחרורו, שעומד על 65 מיליון יורו, הופעל.

לידיעה המלאה

* עכשיו זה רשמי: החלוץ הברזילאי ואגנר לאב חתם בבשיקטאש.

* החלוץ דיאפרה סאקו עבר מווסטהאם לראן תמורת תשעה מיליון יורו.

* גנואה החתימה את הבלם המרוקני ג'וואד אל יאמיק על חוזה לארבע שנים, אחרי שרכשה את כרטיסו תמורת 800 אלף יורו מקזבלנקה.

* אנדראס גרנקוויסט, קפטן נבחרת שבדיה, חזר הביתה וחתם לשלוש שנים וחצי בהלסינגבורג, אחרי ארבע שנים וחצי בקרסנודאר הרוסית. הבלם בן ה-32 החל את דרכו בהלסינגבורג ושיחק במדיה לאחרונה לפני עשור.

* העברה גדולה בערב הסעודית: אל נאסר שילמה 2 מיליון יורו לאספרנס טוניס כדי לרכוש את הקשר בן ה-25 פרז'אני סאסי.

* פחטקור, קבוצתו האוזבקית של שוטה ארבלדזה שבה משחק גם גידי קאניוק, שילמה 350 אלף יורו להארטס כדי לרכוש את החלוץ הפורטוגלי איסמה (26), שכיכב בעונה שעברה אצל אנורתוזיס של רוני לוי.

* שטוטגרט הודיעה על החתמתו של המאמן טייפון קורקוט במקום הנס וולף, שפוטר לאחר ההפסד לשאלקה בשבת.

שמועות

* בסקיי מדווחים שטוטנהאם קרובה להשלים את רכישתו של לוקאס מורה מפריס סן ז'רמן תמורת 25 מיליון ליש"ט.

* ב"טלגרף" טוענים שבורוסיה דורטמונד הסכימה להצעת ארסנל - 63 מיליון יורו על פייר אמריק אובמיאנג. אם המגעים אכן יבשילו, תהיה זו ההעברה הגדולה בתולדות ארסנל.

* מחליפו של אובמיאנג בדורטמונד צפוי להיות מישי בטשואיי, שיגיע בהשאלה עד תום העונה מצ'לסי.

* בארצות הברית טוענים שקבוצתו הבאה של זלאטן איברהימוביץ' תהיה לוס אנג'לס גלקסי. החתמתו של אלכסיס סאנצ'ס במנצ'סטר יונייטד סללה את דרכו של השבדי החוצה, והתחנה הבאה שלו צפויה להיות ארצות הברית.

* על פי "דיאריו גול", פיליפה קוטיניו אמר לחבריו החדשים בברצלונה שהקשר ארתור יהיה הרכש הבא של הקבוצה ויגיע מגרמיו.

* פאביניו, קשרה הברזילאי של מונאקו, הודה: "נראה שהזמן שלי במונאקו הגיע לסיומו, אולי אני צריך לעבור לליגה אחרת או למועדון אם שאיפות גבוהות יותר. אשמח שזה יקרה".

* בספרד טוענים כי גארת' בייל מעוניין לחזור לפרמיירליג ונותן עדיפות למנצ'סטר יונייטד על פני קבוצתו לשעבר טוטנהאם. הוא עשוי לעבור לשדים האדומים בעסקה עם דויד דה חאה.

* אדן הזאר, אותו רוצה גם ריאל מדריד, נמצא חזק על הכוונת של פפ גווארדיולה, שעל פי דיווחים באנגליה מוכן לשלם 150 מיליון ליש"ט לצ'לסי כדי להשיג את שחקן הכנף הבלגי.

* ארסנל ממשיכה להתעניין בחלוץ הפורטוגלי אנדרה סילבה שמנסה למצוא קבוצה בה יקבל יותר הזדמנויות מאשר במילאן.

* רוקה מסה, הקשר האחורי שהצטיין בלאס פלמאס בעונה שעברה ולא הצליח בסוונסי מהפרמיירליג, נמצא בדרכו חזרה לספרד וצפוי להשלים ביממה הקרובה את המעבר לסביליה.

* דיאפרה סאקו, חלוצה של ווסטהאם, עבר את הבדיקות הרפואיות בראן הצרפתית וצפוי לחזור לליג 1 בעסקה של 8 מיליון ליש"ט.

אמריק לאפורט שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
בדרך לאנגליה. אמריק לאפורט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully