וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו סובל מקרע ברצועה הצולבת ומפגיעה במיניסקוס

26.12.2017 / 19:42

בשורות רעות לקשר מכבי חיפה שסובל מפציעה דומה לזו שמנעה ממנו לשחק עד לפני כחודש, הוא ינותח ולא ישוב העונה ("לא אשבר, אני אחזור"). יעקב שחר: "מאחל לו החלמה מהירה", מהמועדון נמסר: "שולחים חיבוק גדול"

יותם רונן

קצת פחות מ-24 שעות לאחר הפציעה מול הפועל באר שבע, הודיעה הערב (שלישי) מכבי חיפה כי מאור בוזגלו אכן סובל מהפציעה ממנה חששו כולם: קרע ברצועה הצולבת של ברך ימין ופגיעה במיניסקוס. כזכור, זו אותה פציעה ממש שחווה בוזגלו בעונה שעברה כשנפצע כשחקן הפועל באר שבע במשחק מול מכבי חיפה ועכשיו מדובר בפציעה חוזרת. בוזגלו שיחק בסך הכול 249 דקות בליגה ועוד 18 דקות בגביע הטוטו מול הפועל באר שבע. בשל הבשורה המרה, בוזגלו לא ישוב לשחק עוד כדורגל ב-2017/18 ויעבור ניתוח שלאחריו תגיע תקופת החלמה ארוכה וממושכת.

מכבי חיפה מסרה הודעה בזו הלשון: "הבוקר, ערך קשר הקבוצה, מאור בוזגלו, בדיקת MRI. מפיענוחה עולה כי הקשר סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך ימין ומפגיעה במיניסקוס בברך זו. מועדון כדורגל מכבי חיפה, ההנהלה, הצוות, השחקנים וכמובן הקהל אוהב ומחבק את מאור חיבוק גדול. מועדון הכדורגל מכבי חיפה יעמיד את כל המשאבים הדרושים להחלמתו ושיקומו של מאור". בעלי מכבי חיפה יעקב שחר אמר: "הפציעה חמורה יותר משחשבו. מאור הוא גבר אמיתי, הוא אומר 'נפצעתי, אבל אני לא מרים ידיים, עברתי כבר דברים קשים'. אני מאחל לו החלמה מהירה ושיעבור את זה בקלות".

בוזגלו עצמו הגיב לחדשות הרעות בעמוד האינסטגרם שלו: "הפציעה לא פשוטה, אבל גם כזו שלא תשבור אותי. אם יש כאלו שציפו שאני אכנע, מצטער להפריע לכם. אני כאן כדי לחזור וכדי שמכבי חיפה תעלה על המסלול גם אם כרגע אני לא אהיה על הדשא. היום אני ירוק יותר מתמיד".

עוד בנושא:

הספין שיגמור את העונה: הערב הקשה של הסופרסטאר היחיד בליגה, מאור בוזגלו
מאור בוזגלו עבר בדיקת MRI באסותא: "על איזו פרישה אתם מדברים?"
המשקם של מאור בוזגלו: "מאור לא חזר מוקדם. אחרי צולבת אתה נמצא בסיכון מוגבר"
דקל קינן בראיון: "הסגל של מכבי חיפה רחב מדי, אין כאן היררכיה"

בוזגלו נפצע בברכו והוחלף בדקה ה-33 של קבוצתו הנוכחית מכבי חיפה לאקסית מבאר שבע. הקשר שסובב את ברך ימין 15 שניות מהפתיחה אך המשיך לשחק ירד מכר הדשא בדקה ה-33 ישירות לחדר ההלבשה כשהוא ממרר בבכי. הבוקר עבר בדיקת MRI, לאחריה אמר: "אם התוצאות של ה-MRI יהיו גרועות אני שוב אעבור שיקום ואת כל מה שצריך. על איזו פרישה אתם מדברים? אני אדם אופטימי מטבעי". כמו כן התייחס לקריאות של אוהדי הפועל באר שבע ולתגובה של אביו: "אבא שלי הגיב בצורה אמוציונלית. אנחנו עוסקים בכדורגל ולא במלחמה. יהיה לי מה לומר, אבל לא עכשיו".

לאתר הרשמי של מכבי חיפה אמר, עוד לפני קבלת התוצאות: "אני מרגיש בסך הכל בסדר. יהיה בסדר. אני מחכה לפיענוח. אני לא ממש יודע מה התחושות שלי ברגע זה. אם זה מרגיש כמו הפציעה הקודמת או לא, אני לא ממש יכול לומר, אני בעיקר עכשיו מחכה לתוצאות כמו כולם. כל פציעה היא אחרת, ההרגשה היא לא הכי טובה ולא הכי נוחה, אבל אני אופטימי. עברתי דברים קשים בקריירה שלי, מה שיגיע נעבור גם את זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
זה התחיל בזר פרחים מאלונה ברקת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully