וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקם של מאור בוזגלו: "מאור לא חזר מוקדם. אחרי צולבת אתה נמצא בסיכון מוגבר"

26.12.2017 / 7:09

אחרי הפציעה הדרמטית: עידו דנה עונה על שאלת החזרה למגרשים. אביו של הקשר ילווה אותו לבדיקה, המשפחה והאוהדים מקווים שלא מדובר בפציעה חוזרת. וגם: חילוקי דעות לגבי עיתוי מינוי המאמן הקבוע

ברני ארדוב

1. "נחזק אותו, עכשיו צריך רק להתפלל"

יעקב בוזגלו ילווה היום את הבן לבדיקה מכריעה ובראש שוב עולים הזיכרונות מהפציעה ההיא שהוא כל כך שונא לדבר עליה. בחודש אפריל זה קרה במדי הפועל באר שבע מול מכבי חיפה. אתמול התחלפו הצבעים בחולצות, אבל שום דבר לא השתנה. הפציעה ההיא החלה במאבק עם המגן השמאלי של היריבה, סאן מנחם. אתמול זה היה אחרי שנאבק על כדור עם המגן השמאלי של באר שבע, אורן ביטון.

במשפחת בוזגלו יודעים שלא משנה מה העריכו הרופאים קודם לכן, בדיקת ה-MRI היום היא זו שתכריע מה מצבו וכמה זמן ייעדר מהמגרשים. במכבי חיפה מקווים שמדובר בקרע קטן ברצועה הצדית, שתצריך היעדרות של מספר שבועות, ומוכנים לקחת את תקופת ההיעדרות בחשבון. "נחזק אותו, נלווה אותו, העיקר שיהיה בסדר. עכשיו צריך רק להתפלל", אמרו לנו אתמול במועדון על הקשר שאמור לקבל בקרוב, בהנחה שיהיה כשיר כמובן, את סרט הקפטן.

עוד בנושא:

מאור בוזגלו נפצע בברכו, מירר בבכי והוחלף. אביו תקף: "תהיה קללה על העיר הזאת"
בוזגלו נפצע, מכבי חיפה הפסידה 2:0 בבאר שבע

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו עם מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
נפצע דווקא במפגש עם האקסית. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

2. "הייתה למאור מוטיבציה גבוהה אתמול"

אם יש דבר שבמשפחת בוזגלו אהבו פחות מאשר את תגובת חלק מהקהל של הפועל באר שבע, זה את כמות ההערכות של הפרשנים בנוגע למצבו של מאור מיד לאחר המשחק. אתמול נשאלה שוב ושוב השאלה האם בוזגלו, שקיבל אתמול עשרות הודעות תמיכה מאוהדים ואנשי כדורגל, לא חזר למגרשים מוקדם מדי והאם מכבי חיפה אשמה במצב. פנינו אתמול למי שבנה את תכנית השיקום של בוזגלו והיה המעורב העיקרי בתהליך - הפזיותרפיסט עידו דנה.

"עדיין מוקדם מדי לדבר, צריך להתאזר בסבלנות ולראות מה הבדיקה אומרת ומשם והלאה נראה איך מתקדמים. זה לא נראה טוב, אין ויכוח. אבל צריך לחכות ולא לקפוץ למסקנות", אמר דנה, שהיה מעורב בכל תהליך חזרתו למגרשים, וקבע באמצעות בדיקות מעבדה קפדניות את תאריך החזרה שלו. "הכי קל לקחת אירוע ולחפש מה לא היה בסדר. יש חוסר מזל. הייתה למאור מוטיבציה מאוד גבוהה לקראת המשחק הזה. יכול להיות שזה היה גורם שהוביל לפציעה. דבר אחד בטוח: הוא לא חזר מוקדם מדי. מגוחך לומר דבר כזה. אם הוא היה נפצע באימון הראשון או במשחק הראשון, הייתי מבין, אבל הוא עבר כמות עצומה של יחידות אימון ומשחקים.

אין ספק שאדם שעבר פציעה כזאת נמצא בסיכון מוגבר, אבל הפציעה, שאנחנו לא יודעים עדיין מה היא, לא נגרמה כתוצאה מחזרה מוקדמת. אסור לזכור כמה שחקנים קרעו רצועה רק העונה. שמעתי שמקווים שמדובר במיניסקוס. מיניסקוס זו פציעה שיכולה לגמור קריירה, הכל שאלה של חומרת הפגיעה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמנה הזמני של מכבי חיפה רוב מאס. ברני ארדוב
שני משחקים על הקווים, שני הפסדים. רוב מאס/ברני ארדוב

3. מאס לא אוהב את התפקיד, מדוע אלאך לא מינה מאמן?

רוב מאס נראה די מיואש מהמצב, ולא בטוח שבאשמתו. הוא לא רצה לאמן את מכבי חיפה ולא שואף לעשות זאת גם בעתיד. במכבי חיפה מספרים שנציגיו אמרו שמדובר באדם מוכשר, אך ההיסטוריה הוכיחה אחרת. מאס לא מתאים לתפקיד המאמן בהולנד, ובטח לא בישראל בה הוא כלל לא רוצה לאמן. הוא נחשב לכישלון גדול בארצו כמאמן ראשי, הוגדר כאדם עצבני ואגרסיבי, נכשל בויטסה והתרסק גם בקאמבור מליגת המשנה.

אלאך מחפש מאמן, ויעידו על כך סוכני השחקנים שמשוחחים מדי יום עם מכבי חיפה. ההולנדי לא מינה מאמן מיד לאחר עזיבת גיא לוזון, משום שהוא חושש שגם המאמן הבא ייכשל בקבוצה וכך לא יוכל להמשיך איתו בעונה הבאה. השחקנים מספרים כי המאמן שלצדו, איתי מרדכי, מעורב מאוד במה שנעשה באימונים. "לדעתי מכבי חיפה עושה החלטה נבונה", אמר אחד השחקנים אתמול. "היא צריכה להשאיר את שני המאמנים יחד עד תום העונה. המרחק מהפלייאוף העליון צמח לעשר נקודות, לא ניקח אליפות ולא נרד ליגה. אולי אפשר להציל משהו מהעונה הזאת - הרכב יציב ושחקנים צעירים".

שחקן מכבי חיפה רמי גרשון עם שחקן הפועל באר שבע מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
הראש כבר בעונה הבאה. רמי גרשון/ברני ארדוב

4. "שיחקנו טוב, אבל כמעט חטפנו תבוסה"

מוחמד אלאך לא יתחיל בקרוב לתכנן את העונה הבאה, הוא כבר החל לתכנן אותה. זו הסיבה שבמהלך השבוע הוא העביר הוראה לייצר יציבות בהרכב. מאס ומרדכי עלו באותו הרכב שהפסיד לבני יהודה, אבל מכבי חיפה שיחקה טוב יותר אתמול. "הבעיה היא שאומרים ששיחקנו טוב, אבל גם במשחק כזה כמעט חטפנו תבוסה. הקבוצה מתקשה מאוד לנצל מצבים. כל הזמן מדברים על ההגנה שלנו, אבל צריך כאן גם עוד שחקן התקפה", אמרו שחקנים בסיום.

אלאך רוצה לצרף ישראלי בכיר. שמו של ליאור רפאלוב עדיין נמצא על הפרק, אבל חיפה ממתינה בעיקר למלך הבישולים שלה, שלומי אזולאי, שצפוי לחזור לסגל מול הפועל עכו ולשוב בהדרגה לכושר משחק. מי שעדיין טעון שיפור הוא המגן ארנסט מאבוקה. מעל 100 הגבהות רשם מגן נבחרת קמרון אחרי המשחק אמש, פי שניים יותר מכל שחקן אחר בליגה. במכבי חיפה מצפים לשיפור מהקמרוני, אבל הוא כמובן לא האשם העיקרי במצב. "הכי קל להאשים את הזרים. אבל לאן נעלמו השחקנים הישראלים הבכירים שהביאו לכאן?", תהו במועדון. "הם הרי לא זקוקים לזמן התאקלמות. יש כאן יותר שחקנים שנמצאים מתחילת השנה מתחת לרמה הרגילה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully