וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו עבר בדיקת MRI באסותא: "על איזו פרישה אתם מדברים?"

26.12.2017 / 11:27

קשר מכבי חיפה, שנפצע בברכו בבאר שבע, עבר בדיקה ב"אסותא" על מנת לברר את חומרת הפציעה: "אם תוצאות ה-MRI יהיו גרועות שוב אעבור שיקום. אבא שלי? הוא הגיב בצורה אמוציונלית. מרגיש את האהבה של אוהדי מכבי חיפה". התוצאות: בערב

יותם רונן

קשר מכבי חיפה מאור בוזגלו עבר הבוקר (שלישי) בדיקת MRI מכרעת בבית החולים אסותא בתל אביב שתאבחן את חומרת הפציעה בברכו ותקבע לכמה זמן הוא ייעדר מהמגרשים. בוזגלו הגיע בלוויית רעייתו מירן ולבדיקה הצטרפו בני משפחתו של השחקן שמקווים שלא מדובר בקרע ברצועה הצולבת, הפציעה ממנה השתקם וחזר רק לאחרונה. במשפחת בוזגלו מבינים כי במידה שמדובר באותה פציעה השחקן גמר את העונה ומכיוון שמדובר בפציעה חוזרת באותה רצועה, תקופה ההיעדרות תהיה אפילו ארוכה יותר מאשר בעונה הקודמת. על פי הודעת מכבי חיפה, תוצאות הבדיקה יהיו בשעות הערב.

בוזגלו, שיחגוג את יום הולדתו ה-30 בעוד כשבועיים אמר היום: "אם התוצאות של ה-MRI יהיו גרועות אני שוב אעבור שיקום ואת כל מה שצריך. על איזו פרישה אתם מדברים? אני אדם אופטימי מטבעי". כמו כן התייחס לקריאות של אוהדי הפועל באר שבע ולתגובה של אביו: "אבא שלי הגיב בצורה אמוציונלית. אנחנו עוסקים בכדורגל ולא במלחמה. יהיה לי מה לומר, אבל לא עכשיו".

עוד בנושא:

המשקם של מאור בוזגלו: "מאור לא חזר מוקדם. אחרי צולבת אתה נמצא בסיכון מוגבר"
מאור בוזגלו נפצע בברכו, מירר בבכי והוחלף. אביו תקף: "תהיה קללה על העיר הזאת"

מאור בוזגלו, שחקן מכבי חיפה, מגיע לבדיקה. יותם רונן
בדיקה מכרעת. מאור בוזגלו באסותא/יותם רונן

במכבי חיפה מלווים את השחקן בתהליך ואמרו הבוקר כי הם מקווים שמדובר בקרע אך לא ברצועה הצולבת, מה שיצריך היעדרות של מספר שבועות בלבד. "אם בוזגלו ייעדר תקופה ארוכה זו תהיה מכה קשה לשחקן, אך גם למועדון ולכל האנשים שאוהבים ומעריכים אותו. כרגע אנחנו לא מתכוונים לדבר על הנושא לפחות עד שתתקבל תוצאת הבדיקה. מחזקים את משפחת בוזגלו ומקווים שהתוצאה תהיה טובה".

לאתר הרשמי של מכבי חיפה אמר היום בוזגלו: "אני מרגיש בסך הכל בסדר. יהיה בסדר. אני מחכה לפיענוח. אני לא ממש יודע מה התחושות שלי ברגע זה. אם זה מרגיש כמו הפציעה הקודמת או לא, אני לא ממש יכול לומר, אני בעיקר עכשיו מחכה לתוצאות כמו כולם. כל פציעה היא אחרת, ההרגשה היא לא הכי טובה ולא הכי נוחה, אבל אני אופטימי. עברתי דברים קשים בקריירה שלי, מה שיגיע נעבור גם את זה. אני מרגיש את האהבה של אוהדי מכבי חיפה וזה מחזק אותי. נקווה לבשורות טובות היום בערב".

ממכבי חיפה נמסר בשעות אחר הצהריים: "ישנן לא מעט שמועות שרצות בנוגע למצבו הרפואי של מאור בוזגלו. אנו מבינים את הרצון לדעת ובעיקר את הדאגה שלכם לשלומו ומודים לכולכם. בהמשך הערב מאור יעבור בדיקת רופא ופענוח מפורט של בדיקת הmri- שנערכה הבוקר. אנו נמשיך ונעדכן אתכם כפי שעשינו מהרגע הראשון. בתום הבדיקה נוציא הודעה מסודרת ומפורטת בנוגע לאבחנה. עד אז נבקש מכם,  סבלנות ובעיקר זהירות בדיווח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאור בוזגלו, שחקן מכבי חיפה, מגיע לבדיקה. יותם רונן
מקווה לטוב. בוזגלו באסותא/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully