וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פיליפה קוטיניו נמצא על סף מעבר לברצלונה בחודש ינואר

בספרד מדווחים כי הכוכב הברזילאי סיכם בקאמפ נואו לחמש שנים במסגרת עסקה חדשה המוערכת ב-144 מיליון יורו. הצדדים ממתינים לאישור של ליברפול. וגם: לליאונל מסי קשה לעלות מהספסל

one

העיתון "אלמונדו דפורטיבו" דיווח היום (חמישי) כי עסקת העברתו של פיליפה קוטיניו מליברפול לברצלונה שוב נמצאת על הפרק לקראת חלון ההעברות של ינואר. על פי הדיווח קוטיניו סיכם בשורות המועדון הקטלאני לחמש שנים בעסקה המוערכת בסכום של כ-144 מיליון יורו. ההצעה של ברצלונה בעניין הוגשה לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר וכעת הצדדים ממתינים להחלטת ליברפול בה קוטיניו חתום על חוזה עד שנת 2022. העסקה להעברת קוטיניו עמדה על הפרק גם בקיץ האחרון אך השחקן נשאר בסופו של דבר באנפילד ואמש הבריק עם שלושער לרשת ספרטק מוסקבה במחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות.

עוד בנושא

כריסטיאנו רונאלדו או ליאונל מסי - מ יזכה בפרס "כדור הזהב"?
דיווח: פלורנטינו פרס מתכנן טרייד בין כריסטיאנו רונאלדו לניימאר
לראשונה מאז הפציעה: עוסמאן דמבלה חזר לאימוני ברצלונה

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול. רויטרס
הפעם העסקה תצא לפועל? קוטיניו/רויטרס

בשנים האחרונות, ובכלל לאורך הקריירה המופלאה שלו, ליאונל מסי פתח באופן אוטומטי בכל משחקי ברצלונה, כל עוד היה כשיר כמובן. אבל הגיל עושה את שלו (הפרעוש כבר בן 30) וגם בקטלוניה כבר יודעים שמסי צריך לקבל אתנחתא פעם בכמה זמן, מה שהביא את ארנסטו ואלוורדה להשאיר אותו מחוץ להרכב בשני משחקי ליגת האלופות האחרוונים, מול יובנטוס וספורטינג ליסבון.

האוהדים שהגיעו למשחקים הללו והתיישבו לצפות בהם מול המסכים התאכזבו כמובן מחסרונו של אחד השחקנים הטובים בעולם (לא ניכנס לדירוגים) - אך מסי בעצמו דווקא מרוצה מהמנוחה, כפי שסיפר בראיון לאתר Goal.com. "למדתי להבין שהעונה ארוכה ושחלקים מסוימים בה חשובים מאחרים", אמר, "בשנים הקודמות הגוף שלי לא הרגיש את זה, אבל עכשיו הוא חש במאמץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
צריך להתרגל? ליאו מסי על הספסל מול ספורטינג/AP

"כמובן שזה קשה להיכנס כמחליף, אבל עכשיו אני מבין שזה לטובה", הוסיף מסי, שאחת המטרות העיקריות שלו היא להגיע בכושר טוב למונדיאל בקיץ, "אני חושב שיש לנו זמן להשתפר במשחקי ההכנה לפני גביע העולם, יהיה לנו חודש להתכונן ולדאוג להגיע במצב טוב. היו לנו משחקים טובים ותקופות טובות תחת סמפאולי. הלחץ והצורך לנצח שיחקו תפקיד בתוצאות תחתיו".

"זה לא קל לשחק ככה, עם הרבה ילדים חדשים שלא רגילים למצב כזה עם הנבחרת, זה גורם לך לשחק אחרת", הסביר את הקשיים של האלביסלסטה בקמפיין המוקדמות, "אבל זה נכון שאנחנו חייבים להשתפר אם אנחנו רוצים להיות אלופי העולם. הדרך בה אנחנו משחקים עכשיו לא תביא אותנו אפילו קרוב לגביע. כרגע יש נבחרות טובות מאיתנו, כמו ברזיל, גרמניה, צרפת וספרד".

עדכון ראשון: 07:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully