וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו או ליאונל מסי - מ יזכה בפרס "כדור הזהב"?

הטקס היוקרתי יעניק את תואר "כדורגלן העונה" בפעם ה-62 בהיסטוריה (חמישי, 20:45, שידור בספורט 3) והזוכה יהיה ככל הנראה אחד מהשניים. רונאלדו מחפש זכייה חמישית, מסי שישית

one

טקס "כדור הזהב" היוקרתי ייערך מחר (חמישי, 20:45 שידור בספורט 3) בצרפת בפעם ה-62 ויעניק את תואר "כדורגלן העונה" לשחקן אחד מאושר. השאלה הגדולה היא מי יזכה, ולמרות שהרשימה ממנה ניתן לבחור מורכבת מ-30 שחקנים, לכולם ברור שהזוכה הגדול יהיה או כריסטיאנו רונאלדו, שזכה גם בשנה שעברה, או ליאונל מסי.

אם רונאלדו יזכה, זו תהיה הפעם החמישית שהוא עושה זאת, ובכך הפורטוגלי ישווה את שיאו של מסי. השניים שולטים ביד רמה בטקס, והפעם האחרונה בה שחקן שאינו מסי או רונאלדו זכה בתואר הייתה לפני עשור, והיה זה קאקא הברזילאי בשנת 2007. אז מי הפייבוריט לזכייה? בזכות זכייתה של ריאל מדריד בליגת האלופות ובאליפות הליגה הספרדית, נראה שלרונאלדו יש יתרון קל על מסי, אך אנו נצטרך להמתין ולראות מי יזכה בפרס הגדול.

את זהות המנצח קובעים עיתונאים נבחרים מרחבי העולם, שמצביעים ובוחרים שלושה שחקנים מתוך הרשימה המוקדמת, שכוללת בין השאר את השוער ג'יאנלואיג'י בופון, הארי קיין, אנטואן גריזמן, ניימאר וסרחיו ראמוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יזכה בו? כדור הזהב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully