וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פלורנטינו פרס מתכנן טרייד בין כריסטיאנו רונאלדו לניימאר

בדרך לטרייד העשור? ב"דון באלון" טוענים שנשיא ריאל מדריד ינסה "להיפטר" מהכוכב הפורטוגלי בקיץ על ידי טרייד סנסציוני עם כוכב פריס סן ז'רמן שנרכש הקיץ תמורת 222 מיליון יורו מברצלונה

one

כריסטיאנו רונאלדו נהנה מעונת שיא אשתקד כשהוליך את ריאל מדריד לזכייה באליפות ובליגת האלופות ואת נבחרת פורטוגל לזכייה ביורו בקיץ הקודם. אולם, את העונה הנוכחית כוכב הבלאנקוס פתח בצליעה עם שני שערי ליגה בלבד ובספרד כבר החלו בחרושת שמועות לגבי עתידו בקבוצה. לשחקן בן ה-32 יש חוזה בקבוצה עד קיץ 2021, אך ב"דון באלון" מדווחים היום שנשיא הקבוצה פלורנטינו פרס רוקם תוכנית שבאמצעותה הוא "ייפתר" באלגנטיות מהכוכב הפורטוגלי המתבגר.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
יישאר בריאל או יעזוב? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

על פי הדיווח בעיתון, פרס מתכוון להציע את רונאלדו לפריס סן ז'רמן במחיר משתלם בקיץ ובתמורה להעביר את ניימאר לריאל מדריד ובכך גם לטרפד קאמבק אפשרי של הכוכב הברזילאי לברצלונה. פלורנטינו, כך על פי הדיווח, מאמין ששני הצדדים לא יערימו יותר מדי קשיים על העסקה הזו. הפורטוגלי ישמח להעביר את השניים האחרונות שלו באירופה לפני המעבר הצפוי ל-MLS בפריס סן ז'רמן ואילו הברזילאי ישמח לחזור לליגה הספרדית למרות שמדובר ביריבה הגדולה של ברצלונה, אותה הוא עזב בטונים די צורמים.

ההחתמה של ניימאר היא אופציה שמוזכרת בריאל מדריד כבר תקופה ארוכה, כאשר גם אביו של השחקן הודה שיש אופציה כזו. כזכור, הצרפתים שילמו את סעיף השחרור הדמיוני של השחקן בסך 222 מיליון יורו וגם אם יתבצע טרייד שכזה, הבלאנקוס ייאלצו להוסיף כסף לפריס ולשלם את שכר העתק שהברזילאי מרוויח כעת בקבוצה הצרפתית. רונאלדו מצידו יקבל אתגר חדש בפריס שמעולם לא זכתה בליגת האלופות ויממש את איומו לעזוב את המדינה שבה הוא נחקר מספר פעמים בשל חשד להעלמות מס בדיוק כמו כמו הנמסיס שלו ליאונל מסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
יסכים "לערוק" לריאל מדריד? ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully