וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא בזול: לוקאקו לא יעמוד לדין ולא יענש על התקרית מול ברייטון

מלך שערי מנצ'סטר יונייטד נתפס בעדשות המצלמה כשהוא דורך על מגן השחפים, במשחק בין הקבוצות בשבת, אך ההתאחדות האנגלית החליטה שלא לנקוט בהליכים נגדו. המשמעות: יוכל לשחק בדרבי

רויטרס

חדשות טובות למנצ'סטר יונייטד: מלך שעריה רומלו לוקאקו לא יעמוד לדין ולא יענש את הפגיעה במגן ברייטון, גטאן בונג, במשחק בין הקבוצות בשבת. באנגליה דיווחו בשעות הבוקר (שני) שהחלוץ הבלגי עשוי לחטוף השעיה משלושה משחקים על כך שדרך פעמיים על מגן השחפים, אחרי שזה חילץ ממנו כדור לקרן. השופט פספס את התקרית הזו ובסופו של דבר גם ההתאחדות החליטה שלא להעמיד את החלוץ לדין, הוא נחלץ מההשעיה, שלא כפי שקרה מוקדם יותר העונה עם חלוץ ברייטון תומר חמד, שנכנס כמחליף במשחק הזה.

עוד בנושא

שלישי באנגליה: מנצ'סטר יונייטד מול ווטפורד, טוטנהאם בלסטר
מנצ'סטר סיטי ממשיכה לשבור שיאים, פפ גווארדיולה: "סטרלינג שחקן מנצח"
הכי כיף בלי ניימאר: האם ג'ורדי אלבה בדרך לעונה הטובה בקריירה?

רומלו לוקאקו מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ימשיך לעמוד לרשות מוריניו. לוקאקו/GettyImages

אם לוקאקו היה סופג עונש, הוא היה מחמיץ משחקים קריטיים ובראשם את הדרבי הגדול של מנצ'סטר מול סיטי בעוד כשלושה מחזורים, ועוד לפני את המפגשים עם ווטפורד וארסנל בחוץ. לוקאקו הוא מלך שערי יונייטד העונה עם שמונה שערי ליגה, אך למוריניו בכל מקרה יש פיתרון הולם למחליף עבור הבלגי בדמותו של זלאטן איברהימוביץ. החלוץ השבדי חזר לאחרונה לעניינים אחרי הפציעה הקשה שלו ונכנס כמחליף בשני משחקיה האחרונים של הקבוצה. השניים ימשיכו להוביל את החלק הקדמי של יונייטד גם בשבועות הקרובים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully