וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לשבור שיאים, פפ גווארדיולה: "סטרלינג שחקן מנצח"

כל הנתונים של המוליכת, שקבעה את הפתיחת הטובה בתולדות הפרמיירליג - בפנים. המאמן: "הליגה הזאת כל כך קשה. חשוב להיות מסוגל לסבול ובכל זאת לנצח". וגם: צפו בקללה הלא מכוונת במסע"ת

שחקני מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג, קייל ווקר. רויטרס
קונצרט מדי משחק. סטרלינג ו-ווקר/רויטרס

מנצ'סטר סיטי המשיכה במומנטום המופלא שלה אמש (ראשון) כשקבעה את פתיחת העונה הטובה בתולדות הפרמיירליג. הקבוצה של פפ גווארדיולה גירדה 1:2 על האדרספילד ויש לה כעת 37 נקודות מ-39 אפשריות - יותר מכל קבוצה אחרת בתולדות הליגה (השיא הקודם היה שייך לליברפול של עונת 1990/91). אם זה לא מספיק, הרי שסיטי השיגה ניצחון 18 ברציפות בכל המסגרות, ניצחון 11 ברציפות בחוץ בכל המסגרות (שיא כל הזמנים באנגליה), משחק 25 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות, ולראשונה מאז אפריל 1995, הצליחה לחזור מפיגור במחצית במשחק חוץ בפרמיירליג, אחרי 96 ניסיונות עקרים.

"בלתי אפשרי לנצח כל משחק, הליגה הזאת כל כך קשה", התמוגג פפ גווארדיולה, לאחר שקבוצתו הפכה פיגור מול העולה החדשה לניצחון נוסף. "מתישהו נפסיד. עם שלושה משחקים בשבוע וארבעה מפעלים, בלתי אפשרי לא להפסיד. החבר'ה התחרו בצורה מדהימה, וזו הסיבה שניצחנו. האדרספילד היתה כל כך אגרסיבית וחזקה, אנחנו מאושרים שניצחנו.

"במחצית דיברנו על איך להגיב, דיברנו על לא להרים ידיים. עשינו את זה, וכעת אפשר להמשיך. אין ספק שזה נותן לי נחת. זה כל כך חשוב להיות מסוגל לסבול ובכל זאת לנצח. מהבחינה הזאת, ההופעה שלנו היתה נפלאה. 18 ניצחונות ברצף זה מדהים. אנחנו בתקופה טובה".

כשהתבקש להתייחס לראחים סטרלינג, שכבש העונה 12 שערים ב-18 משחקים - יותר מבכל עונה אחרת שלו, עקץ פפ את ארסן ונגר, שטען ששחקן נבחרת אנגליה "צולל היטב". "היו שני פנדלים ברורים. אולי ארסן יגיד שהיה פנדל. ראחים עדיין יכול להשתפר. הוא כבר עשה קפיצת מדרגה. הוא מנצח משחקים, הוא שחקן מנצח עכשיו, ולא רק מבחינת שערים. הוא חזק, הוא שומר על הכדור, לפני כן הוא היה מאבד כדורים. אם הוא ירצה ללמוד, הוא ישתפר. אנחנו נהיה כאן כדי לעזור לו".

וינסנט קומפני הוסיף: "המשחק הזה מראה כמה חזקה הליגה. החורף הגיע, קר יותר וקשה להניע כדור. גם בפיגור 1:0 האמנו שאפשר לנצח. זה ניצחון גדול".

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 בהאדרספילד וקבעה שיא ליגה

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
מתמוגג, ואפשר להבין אותו. פפ/רויטרס

צפו בקללה העסיסית שיצאה לגווארדיולה בטעות במסיבת העיתונאים בסיום המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully