וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 בהאדרספילד וקבעה שיא ליגה

הסיטיזנס הזיעו בחוץ, אבל אגוארו (47 בפנדל) וסטרלינג (84) העניקו ניצחון 18 ברציפות בכל המסגרות ושיא של 37 נקודות אחרי 13 מחזורים. 0:1 לארסנל על ברנלי בדקה ה-92, אברטון הובסה

אימג'בנק GettyImages

מנצ'סטר סיטי הגדילה הערב (ראשון) את הפער שלה בפסגה בחזרה לשמונה נקודות בזכות ניצחון ליגה 11 ברציפות - 1:2 דרמטי בחוץ על האדרספילד. עוד לפני כן, ארסנל ניצחה 0:1 את ברנלי מפנדל של אלכסיס סאנצ'ס בדקה ה-92, אברטון הובסה 4:1 על ידי סאות'המפטון בחוץ.

ראחים סטרלינג, מנצ'סטר סיטי, חוגג. רויטרס
דאג להאריך את הרצף. ראחים סטרלינג/רויטרס

האדרספילד - מנצ'סטר סיטי 2:1

זה לא היה פשוט, אבל בסופו של דבר הסיטיזנס הצליחו להשיג ניצחון 18 ברציפות בכל המסגרות וקבעו שיא ליגה עם 37 נקודות אחרי 13 מחזורים. פתיחת העונה הטובה בתולדות הפרמיירליג. בעונת 2011/12 של רוברטו מאנצ'יני נעצרה מנצ'סטר סיטי במחזור ה-13 עם 1:1 באנפילד מול ליברפול. האדרסיפלד העיקשת הובילה משער עצמי של ניקו אוטאמנדי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והייתה קרובה לשחזור התוצאה אחרי השוויון של סרחיו אגוארו מהנקודה הלבנה בדקה ה-47, אך ראחים סטרלינג הכריע עם שער מקרי בדקה ה-84 והקפיץ את פפ גווארדיולה על הקווים. שער 12 של סטרלינג בכל המסגרות ב-18 משחקים - שיא קריירה חדש. הפער ממנצ'סטר יונייטד צמח שוב לשמונה נקודות, שלושה מחזורים לפני הדרבי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר יונייטד בועט פנדל. רויטרס
לא נכשל מהנקודה הלבנה. סרחיו אגוארו/רויטרס

דקה 14: אגוארו חשב שיש לו שער ראשון, אבל השופט פסל את המהלך בגלל נבדל.

דקה 34: דויד סילבה סיפק מהלך גדול ובסופו הכניס כדור עומק לאגוארו, אך הארגנטינאי הגיב לאט ובזבז עוד הזדמנות.

דקה 38: עוד הזדמנות טובה לסיטי. אגוארו בעט כדור אחד ונעצר אצל לוסל, כשאל הריבאונד הגיע סטרלינג וירה החוצה.

דקה 45+1: גול! איזו סנסציה. המארחת שלחה יותר שחקנים לרחבה בכדור קרן, הבלם שינדלר הסיט עם הראש והכדור פגע בחזה של אוטאמנדי ונכנס פנימה. שער עצמי, 0:1 מפתיע מאוד להאדרספילד.

דקה 47: גול! דקה אחרי שהוכשל על ידי לוסל, סטרלינג הופל שוב ברחבה והפעם קיבל את השריקה לאחר התערבות של הקוון. אגוארו ניגש ובעט פנדל שטוח אל הרשת. מנצ'סטר סיטי איזנה ל-1:1.

דקה 49: שוב מפגש בין אגוארו ללוסל, אך הפעם הארגנטינאי בעט חלש והשוער הדני הדף לקרן.

דקה 58: המהפך של מנצ'סטר סיטי כמעט הושלם, אבל הכדור של סאנה נעצר במשקוף.

דקה 84: גול! החילוף של גווארדיולה עבד. דה בראונה ניסה למסור לסטרלינג והכדור הגיע לגבריאל ז'סוס שנעצר אצל לוסל, אך סטרלינג המשיך בתנועה לרחבה והכדור פגע בו די במקרה בדרך אל הרשת. 1:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 88: כמה קרוב לשוויון. מוי סובב כדור חופשי ואדרסון לא זז, אך למזלה של מנצ'סטר סיטי רק הרשת החיצונית זזה.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם ראחים סטרלינג. רויטרס
חוגגים רגע היסטורי. פפ גווארדיולה עם ראחים סטרלינג/רויטרס

ברנלי - ארסנל 1:0

התותחנים הצליחו לגבות את הניצחון הגדול מול טוטנהאם בדרבי הצפון לונדוני בשבוע שעבר עם ניצחון ליגה שני ברציפות ועם הרבה מאוד מזל. אלכסיס סאנצ'ס כבש פנדל בדקה ה-92 וסידר לארסנל שלוש נקודות שהעלו אותה אל המקום הרביעי עם 25 נקודות, אחת פחות מצ'לסי, אחת יותר מטוטנהאם ושתיים מעל ליברפול. השער היחיד הגיע, כאמור, בתוספת הזמן אחרי שג'יימס טארקובסקי תפס עם שתי ידיים ברחבה את ארון ראמזי. אלכסיס סאנצ'ס לקח אחריות ובעט פנימה את הפנדל. עוד קודם לכן ארסנל הייתה רחוקה מלהבריק ודווקא ג'ק ווילשר, שנכנס כמחליף בדקה ה-67, הפתיע לטובה עם הרבה פעולות התקפיות מוצלחות.

ארסן ונגר מאמן ארסנל עם אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
אלכסיס סאנצ'ס וארסן ונגר עם שלוש נקודות יקרות/רויטרס

סאות'המפטון - אברטון 1:4

אחרי החמישייה הביתית המשפילה שספגה מאטאלנטה בליגה האירופית, אברטון חטפה בראש גם במגרשה של סאות'המפטון. המארחת התרחקה מהתחתית וקפצה עד למקום ה-10 בזכות שער של דושאן טאדיץ' (18), צמד נגיחות של צ'ארלי אוסטין (52 ו-58) וקינוח של הקפטן סטיבן דייויס בבעיטה נהדרת מ-16 מטרים בדקה ה-88. גילפי סיגורדסון רק השווה זמנית עם טיל אדיר למשקוף ופנימה בדקה ה-45, כשאברטון נותרה במקום ה-16 ורק שתי נקודות מעל הקו האדום.

צ'ארלי אוסטין שחקן סאות'המפטון. רויטרס
העמיק את המשבר של אברטון. צ'ארלי אוסטין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully