וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד חושפים: כל הסיבות לדרישת העזיבה הפתאומית של רונאלדו

קנאה בחוזה של מסי, כעס על ההירתמות לטובת החתמת ניימאר (קאסמירו: "אמרתי לו שאצלנו הוא יהיה מאושר"), דאגה מהסתבכות פלילית ועוד: הפורטוגלי פגוע מריאל ונחוש לעזוב בקיץ, ב'אס' הסבירו מדוע

AP

האם כריסטיאנו רונאלדו אכן בדרך החוצה מריאל מדריד? הדיווח שפורסם אמש (שלישי) בתחנת הטלוויזיה הממלכתית של ספרד אומת על ידי מספר כלי תקשורת מרכזיים, כולל העיתון המדרידאי הפופולרי 'אס'.

רונאלדו אמנם חתום עד 2021 בשורות ריאל וסעיף השחרור שלו עומד על לא פחות ממיליארד דולר, אולם הוא נחוש לעזוב כבר בקיץ הקרוב, ומספר קבוצות על, מנצ'סטר יונייטד בראשן כמובן, לא יתנגדו לשלם את המחיר הגבוה. אמש התייחס גם סרחיו ראמוס למצב הסבוך, וכשנשאל האם ידוע לו על עזיבה של רונאלדו, השיב: "צריך לשאול אותו את השאלה הזאת. כל הסיפור הזה כבר יצא מכלל שליטה".

עוד בנושא

"כריסטיאנו רונאלדו הודיע לפרס - מעוניין לעזוב את ריאל בסוף העונה"
ריאל מגבירה מאמצים לצרף חלוץ: "קיין מועדף על לבנדובסקי"
קארים בנזמה: "ז'וזה מוריניו צחק עליי, אז דרשתי ממנו שיכבד אותי"

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
פגוע עד עמקי נשמתו. רונאלדו/רויטרס

כך או כך, ב"אס" מנו ארבע סיבות עיקריות לבקשה של רונאלדו.

1. הניסיון להחתים את קיליאן אמבפה בקיץ שעבר - על פי הדיווח, רונאלדו נפגע קשות מהניסיון להחתים את ילד הפלא הצרפתי והיה משוכנע שאם יצורף, זה יהיה על תקן יורשו ככוכב הגדול של הקבוצה. בדיווח נטען כי מרגע שרונאלדו שמע כי ריאל מתכוונת להחתים את אמבפה ולתת לו חוזה בגובה 140 מיליון יורו, הוא ביקש לעזוב מיידית. ההחלטה של הצרפתי לעבור לפריס סן ז'רמן אמנם ריככה אותו מעט, אבל לא לאורך זמן.

2. השמועות סביב ניימאר - בימים האחרונים הדיווחים על הניסיונות של הבלאנקוס להעביר לשורותיהם את כוכב ברצלונה לשעבר, שמתוסכל בפריס סן ז'רמן, הולכים וגוברים. אחרי שגם סרחיו ראמוס שלח רמז עבה ואמר ש"הדלת שלנו תמיד פתוחה עבור ניימאר", גם קאסמירו הצטרף אמש ואמר שבמסגרת האימונים של נבחרת ברזיל, ניסה לדבר על ליבו של ניימאר. "אמרתי לו שאנחנו בריאל מחכים לו", אישר הקשר. "ניימאר כוכב על ואם יגיע לריאל, נקבל אותו בברכה. בטוח שאצלנו הוא יהיה מאושר". גם השמועות הללו מתסכלות את רונאלדו, שמבין שריאל כבר מחפשת לו מחליף ובונה את היום שאחרי עזיבתו.

3. השכר של מסי וניימאר - רונאלדו אמנם קיבל שדרוגים שונים לחוזה שלו בריאל בשנים האחרונות, אבל ההצעה האחרונה של פלורנטינו פרס לא סיפקה אותו. הוא העביר לנשיא מסר לפיו" "בתור השחקן הטוב בעולם, צריכה להיות לי את המשכורת הכי גבוהה מבין כל השחקנים, או לפחות שווה לזו של הכוכבים הגדולים". השכר השנתי שהוצע לרונאלדו במסגרת העסקה עמד על 21 מיליון יורו "בלבד", מספר נמוך לעומת ה-35 שניימאר מרוויח בפריס סן ז'רמן וה-40 שמסי מרוויח בברצלונה אחרי הארכת החוזה שלו.

4. החקירה המתנהלת נגדו - על פי 'אס', הסיבה העיקרית של רונאלדו נוגעת לשערוריית המס שבה שמו נקשר בחודשים האחרונים. רונאלדו מודאג בעקבות ההתפתחויות האחרונות בתיק ולכן שינה אסטרטגיה בכל הנוגע להישארותו בריאל מדריד. לאחרונה, החליף רונאלדו את עורכי הדין שמטפלים עבורו בתיק, סימן נוסף לדאגה הגוברת שלו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ליאונל מסי שחקן ברצלונה (אמצע) עם ניימאר, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
למה שלא ירוויח כמוהם? רונאלדו עם מסי וניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully