וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו הודיע לפרס - מעוניין לעזוב את ריאל בסוף העונה"

בספרד מדווחים שכוכב הבלאנקוס סירב להצעה להארכת חוזהו ונחוש לחזור למנצ'סטר יונייטד בחלון הבא, למרות שהוא חתום עד 2021. הסיבה: הניסיונות להחתים את קיליאן אמבפה היו "מכה לאגו"

AP

כריסטיאנו רונאלדו הודיע לפלורנטינו פרס - לא מעוניין להמשיך בריאל מדריד. כך דווח הבוקר (שלישי) בטלוויזיה הספרדית. לאחרונה הגישו הבלאנקוס לכוכבם הגדול הצעה להארכת חוזה, אולם רונאלדו, שכבר חתום עד 2021, התלבט ממושכות אם להיענות לה. אם להאמין לדיווחים האחרונים, לבסוף הוא גם סירב לה והודיע לנשיא חד משמעית שהוא מעוניין לעזוב כבר בקיץ הקרוב, ככל הנראה בחזרה למנצ'סטר יונייטד.

עוד נטען כי רונאלדו לא מרוצה מהתנאים שהוצעו לו וכי "הוא חש מאוכזב מהאופן שבו הנהלת ריאל מעריכה את הכישרון והאופי שלו". הטענה היא שרונאלדו נעלב בראש ובראשונה מהניסיון של ריאל להחתים את קיליאן אמבפה בקיץ, כמו גם שחקני על אחרים שהניסיונות לצרפם לקבוצה עלו בתוהו. המהלכים הללו מהווים הוכחה, כביכול, לכך שריאל מנסה להתחמש ולהכין את עצמה ליום שאחרי רונאלדו.

הדיווח הזה מצטרף לדברים שאמר רונאלדו המתוסכל אחרי המשחק האחרון מול טוטנהאם, כשנשאל על הארכת החוזה שלו וענה: "אני שמח בחלקי, לא רוצה להאריך יותר את החוזה בזמן הקרוב".

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
פגוע עד עמקי נשמתו. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully