וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מגבירה מאמצים לצרף חלוץ: "הארי קיין מועדף על רוברט לבנדובסקי"

בספרד טוענים כי ראשי הבלאנקוס מעוניינים לצרף חלוץ בעל שם על מנת להתגבר על הבצורת של הכוכבים הגדולים. וגם: רונאלדו זועם על הנהלת ריאל משום שלא קיבל הצעה ל"חוזה אינייסטה"

AP

הבצורת של כוכבי ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו וקרים בנזמה מדאיגה מאוד את ראשי הבלאנקוס שהחלו לחפש אחר חלוץ מהטופ העולמי שיקרע רשתות ויוריד לחץ מהכוכבים המתקשים לספק את הסחורה. השחקן שאותו סימנו פלורנטינו פרס ואנשיו כמועמד הבכיר להצטרף הוא הארי קיין מטוטנהאם כשרוברט וכרגע הוא מועדף על פני רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן. על פי ה"דפורטיבו אלמונדו" ראשי ריאל מדריד לא מעוניינים כרגע בצירופו של אנטואן גריזמן מהיריבה העירונית אתלטיקו והבאתו של קיליאן אמבפה מפ.ס.ז'. מוגדרת כרגע בברנבאו כ"משימה בלתי אפשרית".

אגב, על פי הדיווח, הבאתו של חלוץ המטרה החדש אמורה גם לשמור על שווי השוק של גארת' בייל אותו מעוניינת ריאל למכור בקיץ הקרוב כיוון שהוא נפצע לעיתים קרובות מדי. על פי התכנון שיתוף פעולה פורה של בייל עם קיין או לבנדובסקי יסייע להשיג תמורה נאה עבור מכירתו של הוולשי.

עוד בנושא
קארים בנזמה: "ז'וזה מוריניו צחק עליי, אז דרשתי ממנו שיכבד אותי"
זיוף או הדלפה? ברשת הופצה תמונתו של מסי כ"זוכה בכדור הזהב"
ג'אנלואיג'י בופון פרש ומירר בבכי, עולם הכדורגל מצדיע: "תודה"

הארי קיין טוטנהאם מול סרחיו ראמוס ריאל מדריד. רויטרס
יגיע לברנבאו? הארי קיין/רויטרס

במקביל מדווחים בספרד כי כריסטיאנו רונאלדו נוטה לעזוב את הבלאנקוס בקיץ הקרוב בשל אכזבה קשה מההתנהלות של ראשי המועדון כלפיו. על פי הדיווחים רונאלדו מרוויח סכום של 23.6 מיליון יורו בשנה, סכום נמוך מאשר מסי משתכר בברצלונה. רונאלדו ציפה לקבל מראשי ריאל הצעה הדומה לזו שקיבל אינייסטה מברצלונה שהאריך את חוזהו אצל בארסה ל"כל החיים".

אחרי שרונאלדו לא קיבל הצעה ל"חוזה אינייסטה" מריאל מדריד התסכול שלו מראשי המועדון גבר ולכן כרגע הנטייה שלו היא לעזוב את המועדון. בנוסף רונאלדו מאוכזב מכך שלא קיבל מספיק גיבוי לטענתו מהבלאנקוס בפרשת העלמות המס בה הוא מעורב.

כעת נותר לראות עם כל זאת יוביל לפרידה בין הצדדים בקיץ הקרוב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא קיבל גיבוי מספק בפרשת המיסים? רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully