וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס הוצג בווסטהאם: "מרגיש שחזרתי לעניינים, אני מנג'ר טוב"

אחד המאמנים המושמצים ביותר בכדורגל העולמי ינסה לחלץ את הפטישים מסכנת ירידה בפרמיירליג: "יש כאן סגל חזק שנמצא במקום שלא ראוי לו. מי שלא ישקיע באימונים לא ישחק אצלי"

דייויד מויס, מנג'ר ווסטהאם,. רויטרס
"ווסטהאם זה מועדון גדול". מויס/רויטרס

דייויד מויס שהפך בשנים האחרונות לאחת הדמויות המושמצות בכדורגל העולמי הוצג היום (רביעי) באופן רשמי כמאמנה של ווסטהאם הנמצאת מתחת לקו האדום בפרמיירליג. הסקוטי בן ה-54 החליף בתפקיד את סלאבן ביליץ' שפוטר לפני מספר ימים בשל פתיחת העונה הרעה של הפטישים.

"רציתי אתגר גדול ווסטהאם היא מועדון גדול. אני רוצה להצליח ושכולם ייהנו בתקופה הזאת. יש כאן סגל חזק שלא צריך להיות בעמדה שבה הוא נמצא", הכריז מויס. עם זאת שיגר מסר חריף למדי לשחקניו כשאמר: "מי שיחרוג מהכללים לא ישחק. מי שלא ירוץ לא ישחק ומי שלא ישקיע באימונים הוא לא ישחק".

מויס התייחס בצורה מרומזת לביקורות נגדו: "אני מצטער על כך שביליץ' איבד את העבודה שלו, אבל עבורי מדובר צעד טוב. אני מרגיש שחזרתי לעניינים. אני רוצה להצליח ואני רוצה שהקבוצה תצליח. אני חושב שאני מנג'ר טוב"

מויס עבד בעבר בפרסטון, אברטון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל סוסיאדד וסנדרלנד. הוא זכה 3 פעמים בפרס מאמן העונה של הפרמיירליג (ב-2003, 2005 ו-2009) אך כשל בתפקידו כמאמן מנצ'סטר יונייטד בה החליף את אלכס פרגוסון ומאז הקריירה שלו לא התאוששה.

ווסטהאם ממוקמת במקום ה-18 בפרמיירליג ולא ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. היא רשמה 2 ניצחונות בלבד ב-11 משחקים, במאזנה 9 נקודות והיא הקבוצה שספגה הכי הרבה שערים עד כה העונה (23).

עוד בנושא
דייויד מויס חתם בווסטהאם: "אני מקווה שהאוהדים יהיו מאחורי הקבוצה"
מנצ'סטר יונייטד לז'וזה מוריניו: תמכור שחקנים בינואר, ורק אז תקבל רכש
זעזוע בצ'לסי: המנהל הטכני מייקל אמנלו החליט להתפטר מתפקידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully