וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס חתם בווסטהאם: "אני מקווה שהאוהדים יהיו מאחורי הקבוצה"

הסקוטי בן ה-54 חתם כמחליפו של סלאבן ביליץ' וינסה להוציא את הפטישים מהמשבר. דייויד סליבן: "היינו זקוקים למאמן עם ניסיון וידע של הפרמיירליג. הוא האדם הנכון לסיטואציה"

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חוזר לפרמיירליג. מויס/רויטרס

ווסטהאם הודיעה היום (שלישי) על מינויו של דייויד מויס למאמנה החדש. הסקוטי בן ה-54 יחליף בתפקיד את סלאבן ביליץ' שפוטר לפני מספר ימים בשל פתיחת העונה הרעה של הפטישים. מויס עבד בעבר בפרסטון, אברטון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל סוסיאדד וסנדרלנד וזכה 3 פעמים בפרס מאמן העונה של הפרמיירליג (ב-2003, 2005 ו-2009). פרטי חוזהו של מויס עדיין לא ידועים, אך בממלכה מדווחים שהמאמן חתם על חוזה לחצי שנה עם אופציה לשנתיים נוספות, כשהמועדון הכניס סעיף אשר מאפשר לו להשתחרר מחוזהו של הסקוטי בכל שלב.

אחד מיושבי הראש של ווסטהאם, דייויד סליבן, אמר לאתר הרשמי: "אני רוצה לברך את דייויד על הצטרפותו למועדון. היינו זקוקים למישהו עם ניסיון וידע על הפרמיירליג ושל השחקנים ואנחנו מאמינים שהוא האדם הנכון כדי להוציא אותנו מהסיטואציה אליה נקלענו".

מויס עצמו אמר לאחר החתימה הרשימת: "אני מצפה למפגש עם האוהדים באצטדיון הנפלא. מקווה שהם יהיו מאחורי הקבוצה כי אנחנו זקוקים לתמיכה, צריכים את כולם איתנו. יש לנו עבודה לא פשוטה לעשות, אבל אני בטוח שאם נהיה מאוחדים נשיג את התוצאות שאנחנו רוצים".

ווסטהאם ממוקמת במקום ה-18 בפרמיירליג ולא ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. היא רשמה 2 ניצחונות בלבד ב-11 משחקים, במאזנה 9 נקודות והיא הקבוצה שספגה הכי הרבה שערים עד כה העונה (23).

לרגל מינויו של מויס, "סאן" האנגלי חוזר להחתמות הכי מאכזבות של מאמנים בכדורגל האנגלי של השנים האחרונות, וכוללים ברשימה את אברהם גרנט, כשמונה לצ'לסי בהפתעה כמחליפו של ז'וזה מוריניו המפוטר. "הם באו, ראו.... אבל לא כבשו", נכתב ב"סאן".

עוד בנושא:

זעזוע בצ'לסי: המנהל הטכני מייקל אמנלו החליט להתפטר מתפקידו
סלאבן ביליץ' פוטר מווסטהאם
מוריניו לא מוותר על התואר ושוב לא לוחץ ידיים, קונטה מסתבך עם דויד לואיז

הרשת מגיבה לחתימתו של מויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully