וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בצ'לסי: המנהל הטכני מייקל אמנלו החליט להתפטר מתפקידו

הניגרי שהגיע לבלוז עם אברהם גרנט ב-2007 ונחשב לאחד ממקורביו הגדולים ביותר של אברמוביץ', עוזב על רקע מאבקי הכוחות במועדון, כך טוענים באנגליה: "ההחלטה הנכונה עבורי ועבור הקבוצה"

מייקל אמנלו מנהל טכני של צ'לסי. GettyImages
אומר שלום. אמנלו/GettyImages

זעזוע גדול בצ'לסי: המנהל הטכני מייקל אמנלו החליט להתפטר מתפקידו, בצל השמועות על מעמדו של אנטוניו קונטה. על פי דיווחים באיטליה, מדובר בניצחון מסוים למנג'ר האיטלקי, שהיחסים בינו ובין אמנלו עלו על שרטון במהלך הקיץ, כשקונטה דרש חיזוק ולא קיבל את מבוקשו מהמנהל הטכני ומהמנהלת מרינה גרנובסקיה, ובין הצדדים התנהלו מאבקי כוחות. בין היתר, רצה המנג'ר את רומלו לוקאקו, לאונרדו בונוצ'י, אלכס סנדרו, אלכס אוקסלייד צ'מברליין ורוס בארקלי, אך לא קיבל.

"זו היתה החלטה קשה מאוד לקבל, אבל אני חושב שהיא הנכונה עבורי ועבור המשפחה שלי והמועדון", אמר אמנלו. "היה לי הכבוד לעבוד עם כמה מהאנשים המוכשרים בעולם הספורט בעשר השנים האחרונות ותמיד אהיה גאה בהישגים שלנו. אני מאחל לצ'לסי בהצלחה ואעקוב אחר הצלחות המועדון מרחוק".

הניגרי בן ה-52, ששיחק תחת אברהם גרנט במכבי תל אביב בין 1998 ו-2000, נחשב לאחד האנשים הקרובים ביותר לרומן אברמוביץ'. הוא הצטרף לבלוז ביחד עם גרנט, ב-2007, והחל לשמש כסקאוט. לאחר מכן עבר לצוות האימון, וב-2011 מונה לתפקיד המנהל הטכני. במהלך תקופתו במועדון זכתה צ'לסי בשלוש אליפויות, בגביע, בגביע הליגה, בליגה האירופית ובליגת האלופות.

כרגע, עדיין לא ברור האם אברמוביץ' יחליט למנות מנהל טכני חדש במקום אמנלו, או שמא הצעד הדרמטי יוביל לשינויים מערכתיים נוספים. הניגרי, על פי דיווחים, עשוי להצטרף כעת למונאקו.

עוד בנושא:

דייב אין: ססאר אספיליקואטה הוא המנהיג החשוב של צ'לסי
סלאבן ביליץ' פוטר מווסטהאם, דייויד מויס המועמד המוביל להחליפו
שלושער, שני בישולים והיסטוריה: 10 שנים לקונצרט של יוסי בניון
מוריניו לא מוותר על התואר ושוב לא לוחץ ידיים, קונטה מסתבך עם דויד לואיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully