וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו לא מוותר על התואר ושוב לא לוחץ ידיים, קונטה מסתבך עם דויד לואיז

מנצ'סטר יונייטד הפסידה 1:0 לצ'לסי אחרי עוד משחק חלש אבל מוריניו מתעקש שהגיע לו תיקו, ומסביר למה בהמשך קבוצתו תתעורר. קונטה יצא המנצח הגדול, אבל הותיר את דויד לואיז מחוץ לסגל: "זו רק ההתחלה"

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
ניצחון חשוב בתקופה לא קלה. קונטה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד ספגה אתמול (ראשון) הפסד ליגה נוסף, כשנוצחה 1:0 בסטמפורד ברידג' על ידי צ'לסי והתרחקה למרחק 8 נקודות מהמוליכה מנצ'סטר סיטי, שניצחה 1:3 את ארסנל. יונייטד שוב הציגה יכולת חלשה ומאכזבת, ונדמה היה שרק ספיגת השער גרמה לאורחים להתעורר מעט, אבל מאמן המפסידה ז'וזה מוריניו התעקש בסיום ש"מבחינתי זו הייתה תוצאה לא הוגנת, הגיע לנו לכבוש בסיום על המאמץ המדהים שהשקענו".

מוריניו כמובן לא מוותר על האליפות. "אנחנו מודאגים מהפער, אבל יש 18 קבוצות שמודאגות יותר מאיתנו, כי אנחנו במקום השני", אמר מוריניו, "שמונה נקודות בפרמיירליג זה לא כמו שמונה נקודות בליגה הפורטוגלית, הספרדית או הגרמנית. כאן עדיין יש על הרבה עוד מה לשחק. אני מקווה, אני חושב, אני מרגיש, אני מקווה, שבלוז הצפוף של נובמבר, דצמבר, תחילת ינואר, נהיה בשיא כוחנו כשנקבל בחזרה את פוגבה, זלאטן ורוחו. ואז, נקווה, נהיה במיטבנו".

מוריניו חיכה בסיום המשחק ליד מנהרת השחקנים על מנת לללחוץ יד למאמן המנצח אנטוניו קונטה, אבל האיטלקי חגג עם שחקניו את הניצחון. "רציתם שארדוף אחריו עד מרכז המגרש?", הגיב מוריניו לשאלות העיתונאים בעניין, לאור המתיחות בין המאמנים לפני המשחק, "הייתי שם, לחצתי יד למי שהיה שם, לעוזר המאמן, וזה בסדר מבחינתי, עשיתי את חובתי, אני לא יכול לרדוף אחריו". אגב, בתחילת המשחק נראה מוריניו מחכה לשחקני צ'לסי, קבוצתו לשעבר, ושם לא לחץ את ידיו של אדן הזאר בצורה די מופגנת.

עוד בנושא

קרב צמרת באנגליה: צ'לסי ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד
עוד באנגליה: מנצ'סטר סיטי הלוהטת ניצחה 1:3 את ארסנל
ארסן ונגר אחרי ההפסד מאשים: "רמת השופטים יורדת בכל עונה, סטרלינג יודע לצלול"
וגם: 0:1 לטוטנהאם על פאלאס, 2:3 משוגע לאברטון על ווטפורד

ז'וזה מוריניו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"אנחנו מודאגים מהפער, אבל יש 18 קבוצות שמודאגות יותר מאיתנו, כי אנחנו במקום השני". מוריניו/רויטרס

מנגד, בצד השני, אנטוניו קונטה חגג ניצחון חשוב, אחרי תקופה לחוצה, גדושה באכזבות, כולל תבוסה לרומא בליגת האלופות. "שיחקנו עם אנרגיות גבוהות, עם תשוקה גדולה, עם המון התלהבות", אמר האיטלקי. קונטה בחר הפעם להותיר את דויד לואיז מחוץ לסגל, כשמי שפתח בהרכב היה הדני הצעיר אנדראס כריסטנסן, ואפילו הקשר בן ה-17 את'ן אמפדו ישב על הספסל במקום הבלם הברזילאי, שהגיע לצ'לסי בעסקת ענק.

קונטה נשאל אם ללואיז יש עתיד במועדון, ואמר: "אני לא יודע. הוא יצטרך לעבוד קשה מאוד, אחרת הוא יישאר על הספסל או ביציע. זה פשוט מאוד, לא? המאמן צריך לקבל את ההחלטות הכי טובות עבור הקבוצה". עם זאת, קונטה ציין ש"זה יכול להשתנות, זה יכול להשתנות", כשגם הוא יודע שמאבקים גדולים מדי עם כוכב בכיר עשויים ליצור מתיחויות מיותרות. הפרשן גרי נוויל אמר על ההחלטה של קונטה: "זו החלטה גדולה, כי אם אתה נכנס בשחקנים כאלה בחדר ההלבשה, שם לדויד לואיז יש השפעה גדולה, אופי גדול, אתה יכול להפסיד את המועדון. זה לא הסוף, זו ההתחלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מרואן פלאיני, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לפחות יצאה תמונה נחמדה. פלאיני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully